فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اثر مقاومت افزون بر ضریب رفتار قاب های فولادی با اتصالات خورجینی

اختصاصی از فی توو اثر مقاومت افزون بر ضریب رفتار قاب های فولادی با اتصالات خورجینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اثر مقاومت افزون بر ضریب رفتار قاب های فولادی با اتصالات خورجینی


اثر مقاومت افزون بر ضریب رفتار قاب های فولادی با اتصالات خورجینی پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: اثر مقاومت افزون بر ضریب رفتار قاب های فولادی با اتصالات خورجینی
دانشگاه تربیت مدرس
استاد راهنما: دکتر علی اکبر آقاکوچک
پژوهشگر: عباس قاسمی
شهریور 1381
فرمت فایل: PDF و شامل 222 صفحه

چکیده:
با توجه به این که اتصال خورجینی اتصال استانداردی محسوب نمی‌شود، در هیچ آیین نامه‌ای به آن اشاره نشده است بنابراین کلیه اطلاعات در مورد رفتار این اتصال محدود به تحقیقات انجام شده در داخل کشور می‌باشد. با توجه به لزوم شناسایی ضریب رفتار اتصالات خورجینی، انجام تحقیق در این زمینه ضروری به نظر می‌رسید.
در تحقیق حاضر به منظور تعیین ضریب مقاومت افزون (Ω) قاب‌های دارای اتصالات خورجینی سه نوع سیستم ساختمانی در نظر گرفته شد:
1- قاب‌های مهاربندی نشده دارای اتصال تقویت شده (صلب) خورجینی
2- قاب‌های مهاربندی شده دارای اتصال متداول خورجینی
3- قاب‌های مهاربندی شده دارای اتصال قیچی‌سان خورجینی
به دلیل این که اتصال خورجینی بیشتر در ساختمان‌های کوتاه و متوسط به کار می‌رود، سه نوع قاب با تعداد طبقات چهار، شش و هشت طبقه در نظر گرفته شد. به منظور محاسبه ضریب مقاومت افزون از تحلیل‌های استاتیکی غیر خطی (پوش اور) و دینامیکی غیرخطی استفاده گردید. تغییرمکان نسبی طبقه‌ای 3%h برای قاب‌های دارای اتصال صلب و 1%h برای قاب‌های مهاربندی شده به عنوان تغییرمکان نهایی در نظر گرفته شد. در محاسبه ضریب مقاومت افزون تاثیر الگوی بارگذاری جانبی، اثر P-Δ و سخت شوندگی کرنشی بررسی گردید. با توجه به معیارهای بدست آمده ضریب شکل پذیری (μ) قاب‌ها تعیین شد. با جایگذاری در روابط میراندا ضریب کاهش در اثر کاهش شکل پذیری (Rμ) محاسبه گردید. مقادیر متوسط ضریب کاهش در اثر شکل پذیری برای قاب‌های دارای اتصال متداول خورجینی، قاب‌های دارای اتصال قیچی سان خورجینی، قاب‌های دارای اتصال صلب (سختی کرنشی 2%)، قاب‌های دارای اتصال صلب (سختی کرنشی 5.5%) به ترتیب برابر 1.626 ، 1.655 ، 2.033 و 2.681 به دست آمد. ...



می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/157n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


اثر مقاومت افزون بر ضریب رفتار قاب های فولادی با اتصالات خورجینی

رفتار غیر خطی قاب های فولادی با اتصالات توام صلب و نیمه صلب تحت تاثیر زلزله

اختصاصی از فی توو رفتار غیر خطی قاب های فولادی با اتصالات توام صلب و نیمه صلب تحت تاثیر زلزله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رفتار غیر خطی قاب های فولادی با اتصالات توام صلب و نیمه صلب تحت تاثیر زلزله


رفتار غیر خطی قاب های فولادی با اتصالات توام صلب و نیمه صلب تحت تاثیر زلزله پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: رفتار غیر خطی قاب های فولادی با اتصالات توام صلب و نیمه صلب تحت تاثیر زلزله
دانشگاه تربیت مدرس
استاد راهنما: دکتر فرهاد دانشجو
پژوهشگر: سیروس یوسفی خاتونی
شهریور 1380
فرمت فایل: PDF و شامل 307 صفحه

چکیده:
رفتار قاب‌های فولادی از رفتار استاتیکی و دینامیکی اتصالات قاب متاثر می‌گردد. یکی از دلایل عدم استفاده از این قاب‌های با اتصالات نیمه صلب در مناطق زلزله خیز احتمال تغییر مکان‌های بزرگ و ناپایداری سازه و دلیل دیگر عدم وجود قوانین و مقررات لازم برای این منظور در آئین نامه های ساختمان می‌باشد. مشارکت در جذب انرژی و جلوگیری از شکست ترد و قدرت تحمل تغییر شکل زیاد در ناحیه غیرخطی و هزینه‌های اجرایی کمتر از مزیت‌های استفاده از این اتصالات می‌باشد. با توجه به مزیت‌ها و دلایل عدم استفاده، از اتصالات صلب و نیمه صلب بصورت توام در قاب‌های فولادی جهت استفاده از مزایا و جلوگیری از تغییر شکل‌های زیاد و ناپایداری در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفت. در این تحقیق رفتار قاب‌های 3 و 4 و 6 دهانه با اتصالات توام صلب و نیمه صلب با تعداد طبقات 1 و 3 و 5 و 8 طبقه در حالت بدون مهاربند تحت تاثیر زلزله‌های ناغان، طبس و السنترو و با چهار آرایش مختلف اتصالات نیمه صلب و صلب برای هر قاب بررسی شده است، تاثیر سختی اولیه اتصال، آرایش‌های مختلف اتصال، مشخصه‌های زلزله، تعداد طبقات قاب، تعداد دهانه‌های قاب بر عوامل مختلف رفتار سازه مطالعه گردیده‌اند. در کل نتایج آنالیزها نشان داد که با زیاد کردن سختی قاب تغییر مکان سازه کاهش می یابد ولی این حالت در همه سازه‌ها صادق نمی باشد و ممکن است با افزایش سختی و با در نظر گرفتن آرایش‌های متفاوت برای محل اتصالات نیمه صلب تغییر مکان افزایش یابد. در سازه‌های 3 و 6 دهانه ترکیب‌های مشخصی بهترین حالت ممکن از لحاظ تغییر مکان و شکل پذیری بدست می‌آید ولی در قاب‌های 4 دهانه دقیقاً نمی‌توان گفت کدام ترکیب بهتر است. با افزایش طبقات تغییر مکان نسبی طبقات کاهش می‌یابد با افزایش تعداد دهانه، قاب‌ها رفتارهای مشخصی نشان نمی‌دهند و رفتار قاب‌ها از قبل قابل پیش بینی نمی‌باشد. در کلیه قاب‌ها اکثر نیاز شکل پذیری در طبقات پایین به علت تجمع مفاصل پلاستیک زیاد می‌باشد و با افزایش ارتفاع سازه نیاز شکل پذیری طبقه‌ای کاهش می‌یابد. با افزایش سختی نیاز شکل پذیری کاهش می‌یابد ولی این حالت کلی نمی‌باشد. در زلزله‌های ضعیف و سختی‌های پایین اتصالات در جذب انرژی مشارکت ندارند ولی با افزایش شتاب زلزله و افزایش سختی اتصال در جذب انرژی مشارکت می‌کند. توصیه می‌شود در طراحی قاب‌های با اتصالات صلب و نیمه صلب به صورت توام با توجه به زلزله طرح و با توجه به نوع سختی‌های انتخاب شده انواع آرایش اتصالات مورد بررسی قرار گیرد و سپس با توجه به نتایج، بهترین آرایش ممکن انتخاب گردد.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/169n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


رفتار غیر خطی قاب های فولادی با اتصالات توام صلب و نیمه صلب تحت تاثیر زلزله

کنترل غیرفعال (Passive) ارتعاش قائم پل های معلق در مقابل زلزله با استفاده از سیستم TMD

اختصاصی از فی توو کنترل غیرفعال (Passive) ارتعاش قائم پل های معلق در مقابل زلزله با استفاده از سیستم TMD دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کنترل غیرفعال (Passive) ارتعاش قائم پل های معلق در مقابل زلزله با استفاده از سیستم TMD


کنترل غیرفعال (Passive) ارتعاش قائم پل های معلق در مقابل زلزله با استفاده از سیستم TMD پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: کنترل غیرفعال (Passive) ارتعاش قائم پل های معلق در مقابل زلزله با استفاده از سیستم TMD
دانشگاه گیلان
استاد راهنما: دکتر سعید پورزینلی
پژوهشگر: شهریار استکی
تیر 1383
فرمت فایل: PDF و شامل 237 صفحه

چکیده:
پل‌های معلق از آن جاییکه دارای دهانه‌های بسیار بلندی می‌باشند، به ارتعاشات ناشی از نیروهای زلزله بسیار حساس هستند. در عمل، طراحی این پل‌ها برای تحمل کامل این بارها از طریق تقویت سازه‌ای اعضاء آن، به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد. لذا سعی می‌گردد با نصب سیستم‌های مدرن کنترل نظیر سیستم‌های کنترل فعال (ATMD) و غیر فعال (TMD) و ... بر روی پل، بتوان عکس العمل‌های پل را در مقابل بارهای دینامیکی به میزان قابل توجهی کاهش داد. در این پایان نامه، اثر سیستم کنترل غیر فعال (TMD) در کاهش عکس العمل‌های قائم این پل‌ها در مقابل شتاب قائم زلزله مورد بحث قرار گرفته است. از نتایج عددی این بررسی مشاهده شد که این سیستم قادر است حداکثر تغییر شکل‌های قائم این پل‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد. پل معلق توماس واقع در لس آنجلس آمریکا به عنوان نمونه عددی انتخاب شد از محاسبات عددی انجام گرفته بر روی پل فوق که برای 18 زلزله مختلف انجام گرفته است نتایج زیر حاصل شد. جرم مناسب برای TMD برای 4% جرم کل سازه پل می‌باشد. مناسب‌ترین مود برای هماهنگ (Tune) کردن فرکانس سیستم TMD با آن مود اول پل می‌باشد. میزان مناسب و متوسط درصد میرایی سیستم TMD برابر 60.4% بدست آمد، ولی با در نظر گرفتن کلیه جوانب و امکان تامین میرایی مورد نظر مقدار بهینه آن برابر 34.4% انتخاب گردید. بهترین تعداد TMD برای این پل 3 عدد می‌باشد که در مرکز هر کدام از دهانه‌های پل نصب می‌گردد. در هماهنگ (Tune) کردن فرکانس TMD به فرکانس مود اول پل (ω1) هماهنگی با 0.9×ω1 (به جای 1×ω1) بهترین نتیجه را بدست می‌دهد. در این تحقیق منحنی‌های کاربردی تهیه شد که طراح با استفاده از آن‌ها می‌تواند برای هر میزان کاهش در تغییر مکان حداکثر پل، مقدار درصد میرایی را با توجه به تعداد TMD، انتخاب نماید. علاوه بر منحنی‌های بند 6، منحنی‌های مربوط به نیروهایی که توسط فنر و دمپر سیستم TMD به تکیه گاه‌های آن‌ها وارد می‌شود نیز تعیین شدند که می‌تواند توسط طراحان این سیستم‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.



می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/181n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZTW9MT3B1MFNVY3c


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


کنترل غیرفعال (Passive) ارتعاش قائم پل های معلق در مقابل زلزله با استفاده از سیستم TMD

ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله

اختصاصی از فی توو ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله


ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله رساله دکتری با عنوان: ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله
دانشگاه علم و صنعت ایران
استاد راهنما: دکتر علی منصورخاکی
پژوهشگر: افشین شریعت
اسفند 1380
فرمت فایل: PDF و شامل 257 صفحه

چکیده:
بروز زلزله‌های شدید بخصوص در شهرهای بزرگ می‌تواند آسیب‌های انسانی گسترده‌ای را به همراه آورد. شبکه حمل و نقل برای نجات جان مجروحین زلزله و ارائه سریع خدمات درمانی به آنان، نقش اساسی دارد. لذا از شبکه حمل و نقل به عنوان شریان حیاتی نامبرده می‌شود. برای کاهش آسیب‌های انسانی احتمالی زلزله در هر شهر یا منطقه‌ای نیازمند به ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل در پاسخگویی به تقاضا، برای سفرهای امدادی بعد از زلزله می‌باشیم تا بتوانیم ضمن کسب آمادگی لازم برای مقابله با بحران، اولویت بندی اجزاء‌ شبکه را از نظر بازسازی تعیین نماییم.
در این رساله به ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل برای انجام سفرهای امدادی بعد از بروز زلزله با توجه به عرضه و تقاضا پرداخته شده است. روش ارائه شده دارای پنج مرحله است.
ابتدا سناریوهای مختلف زلزله تعیین می‌گردد. سپس میزان آسیب‌های احتمالی شبکه حمل و نقل و وضعیت مراکز امدادی (عرضه) و تعداد مجروحین (تقاضا) شبیه سازی می‌گردد. برای این کار از نمونه سازی مونت کارلو و LHS و توابع خرابی اجزاء آسیب پذیر شبکه، استفاده شده و با توجه به نوع خرابی زمان عبور از هر عضو آسیب دیده شبکه بدست می‌آید. در مرحله بعدی توزیع و تخصیص سفرها انجام می‌شود و سرانجام معیارهای ارزیابی شبکه، مانند زمان سفر برای هر سناریو برآورد می‌گردد. در این رساله با استفاده از نرم افزار نوشته شده، شبکه‌های مختلفی مورد تحلیل قرار گرفته است. به کمک این روش می‌توان ضمن ارزیابی شبکه حمل و نقل بعد از زلزله، به برآوردی از وضعیت بحران بعد از زلزله دست یافت. همچنین مسیرها را اولویت بندی نموده و برای توسعه یا ایجاد راه‌های جدید تصمیم گیری کرد. مراکز امدادی موجود را از نظر انجام تقویت اولویت بندی کرده و یا مراکز امدادی جدیدی را مکان یابی کرد. برای مدیریت بحران و کنترل ترافیک پیش بینی‌های لازم را انجام داده و تاثیر آن‌ها را در عملکرد اجزاء شبکه حمل و نقل محاسبه کرد. این روش جدای از زلزله می‌تواند در موارد دیگری که شبکه حمل و نقل اعم از شهری یا منطقه‌ای در معرض آسیب و کاهش ظرفیت‌های احتمالی قرار می‌گیرد. مانند بارش باران یا برف سنگین و بروز تصادفات یا بمباران‌های هوایی مورد استفاده قرار گیرد.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/188n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZWG9tS09kQU1xRzg


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله

بررسی تحلیلی رفتار پس از کمانش ورق های ارتوتروپیک

اختصاصی از فی توو بررسی تحلیلی رفتار پس از کمانش ورق های ارتوتروپیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تحلیلی رفتار پس از کمانش ورق های ارتوتروپیک


بررسی تحلیلی رفتار پس از کمانش ورق های ارتوتروپیک پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: بررسی تحلیلی رفتار پس از کمانش ورق های ارتوتروپیک
دانشگاه علم و صنعت
استاد راهنما: دکتر برخورداری
پژوهشگر: سلمان گودرزی
تابستان 1374
فرمت فایل: PDF و شامل 172 صفحه

چکیده:
بررسی کمانش و عمدتاً رفتار پس از کمانش ورق‌های مستطیلی ارتوتروپ، روی تکیه‌گاه‌های ساده و لبه‌های تقویت شده تحت فشار (تغییر مکان) تک محوری و دو محوری به روش‌های مختلف (تعمیم بعضی از آن‌ها) و مقایسه با یکدیگر و نیز بحث پیرامون تغییر در الگوی کمانشی ورق‌ها از دیدگاه‌های مختلف و بررسی و تعمیم پدیده فوق برای حالت فشار دومحوری، موضوع پروژه حاضر می‌باشد.
در فصل اول، الاستیسیته اجسام غیرایزوتروپ توضیح داده شده است و در فصل دوم به معادلات کمانش ورق‌ها (در حالت کلی) پرداخته شده و حل آن برای ورق‌های ارتوتروپ آمده است. در فصل سوم معادلات ورق‌ها برای تغییر شکل‌های بزرگ (رفتار پس از کمانش) بدست آمده و روش‌های مختلف تحلیل برای ورق‌های ارتوتروپ بکارگرفته شده است.
در فصل چهارم پیرامون پدیده پرش مدها بحث شده و با ارائه نتایج عددی در فصل پنجم به نتیجه‌گیری در آخر فصل پنجم پرداخته شده است.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/193n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZV2FUYURsQmFNaFU


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


بررسی تحلیلی رفتار پس از کمانش ورق های ارتوتروپیک