فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

1028 - دانلود طرح توجیهی: تولید کائولن - 51 صفحه

اختصاصی از فی توو 1028 - دانلود طرح توجیهی: تولید کائولن - 51 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

1028 - دانلود طرح توجیهی: تولید کائولن - 51 صفحه


1028 - دانلود طرح توجیهی: تولید کائولن - 51 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی طرح

بررسی ابعاد مختلف طرح (معرفی محصول - مالی منابع انسانی فضا و ...)

دارای فرمت PDF می باشد.

مفصل و با تمام جزئیات بسیار کامل و مرتب

مناسب برای شروع یک کسب و کار

مناسب جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه درسی

نگارش طرح توجیهی یک طرح کسب و کار خوب باید مانند یک داستان، گویا و واضح باشد و باید اهداف کسب و کار را به صورت موجز و کامل بیان کرده و راه رسیدن به آنها را نیز مشخص نماید. به‌گونه‌ای که سرمایه‌گذاران (دست‌اندرکاران کسب و کار) دقیقاً مفهوم را متوجه شده و خودشان نیز راغب به خواندن و درک دیگر بخش‌ها گردند.

طرح توجیهی در واقع سندی آماده ارائه می باشد که در آن نحوه برآورد سود و زیان و سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و نقطه سر به سر، بازدهی سرمایه، دوره برگشت سرمایه و ... بیان خواهد شد.

در صورتی که نیاز به جزئیات بیشتر و یا دریافت فهرست مطالب دارید از طریق بخش پشتیبانی و یا ایمیل فروشگاه با ما در ارتباط باشید.


دانلود با لینک مستقیم


1028 - دانلود طرح توجیهی: تولید کائولن - 51 صفحه

دانلود مقاله دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد


دانلود مقاله دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد

 

مشخصات این فایل
عنوان: دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 46

این مقاله در مورد دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد

انواع بیماری دیابت
به طور کلی دیابت به چهار گروه دیابت نوع ۱، دیابت نوع ۲، دیابت حاملگی و دیابت به علل متفرقه تقسیم‌ بندی می شود.
دیابت نوع۱:
در دیابت نوع ۱ که ۱۵- ۱۰درصد کل موارد دیابت را تشکیل می ‌دهد، تولید انسولین از پانکراس به علت از بین رفتن سلول‌های سازنده ی انسولین، متوقف می ‌شود. به همین دلیل افراد مبتلا به این نوع دیابت باید از بدو تشخیص، انسولین مورد نیاز بدن را به صورت.....(ادامه دارد)

بیمارى قند و چشم
دیابت شایع ترین بیمارى غدد درون ریز بدن است که عوارض درازمدت آن به صورت درگیرى چشمى، کلیوى، اعصاب و عروق خونى بروز مى کند. پیش از کشف انسولین در سال ،۱۹۲۲ بیشتر بیماران دیابتیک قبل از آنکه به مرحله ی درگیرى چشمى برسند، فوت مى کردند. در سال ۱۹۳۰ در ایالات متحده یک درصد نابینایى ها، ناشى از دیابت بوده که .....(ادامه دارد)

کاهش وزن در افراد دیابتی چاق (دیابت نوع۲) چه اهمیتی دارد؟
در دیابت نوع ۲ انسولین نمی ‌تواند وظایف خود را در بدن به درستی انجام دهد و در واقع یک حالت مقاومت به انسولین در بدن وجود دارد. مهم ترین عامل این افزایش مقاومت، چربی‌های اضافی بدن هستند.
با رعایت رژیم غذایی و فعالیت ورزشی منظم که هر دو منجر به کاهش وزن و کمتر شدن چربی‌های اضافی بدن می‌ شوند، می ‌توان مقاومت به انسولین را کاهش داد و بدین وسیله .....(ادامه دارد)

رابطه دیابت با مصرف زیاد سوسیس و کالباس
محققان اعلام کردند رژیم غدایی سرشار از سوسیس و کالباس خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را در مردان حدود ۵۰ درصد افزایش می دهد .
گروهی از پژوهشگران دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد ، عادت غذایی هزاران مرد را بررسی کردند و دریافتند در کسانی که زیاد سوسیس و کالباس مصرف می کنند ، احتمال ابتلا به دیابت نوع دوم ۴۶ درصد بیشتر از کسانی است که این مواد را کمتر .....(ادامه دارد)

مراقبت از پا
-عصب هاى پاى افراد مبتلا به دیابت حساسیت خود را نسبت به درد از دست مى دهند، بنابراین امکان دارد متوجه آسیب هایى که به پاهایتان وارد مى آید، نشوید. شما مى توانید با اجراى یک برنامه مراقبت هاى روزانه از پا، از پیدایش مشکلات پا جلوگیرى کنید. هر روز پاهاى خود را وارسى کنید. هر چیز غیرطبیعى نظیر زخم، تغییرات پا و انگشتان و .....(ادامه دارد)

- انسولین مخلوط
(۵۰/۵۰ و ۷۰/۳۰) ۶۰-۳۰ دقیقه ۱۲-۲ ساعت تا ۱۸ ساعت- همیشه کفش راحت بپوشید. از پوشیدن کفش های تنگ، یا مدل هایی از کفش ها که به نواحی خاصی از پا فشار وارد می کنند، جداً خودداری کنید.تمامی افراد دیابتی قبل از شروع فعالیت بدنی باید با پزشک معالج خود مشورت کنند تا در صورت لزوم بررسی‌های لازم از نظر وجود عوارض دیابت (مثلاً معاینه ی چشم یا نوار قلبی) صورت بگیرد. از آنجایی که ورزش باعث افزایش مصرف قند در بدن می ‌شود و قند خون را پایین می آورد، بنابراین اگر فرد دیابتی از داروهای پایین ‌آورنده ی قند خون (قرص یا انسولین تزریقی) استفاده می‌ کند، لازم است قند خون خود را قبل از شروع ورزش اندازه بگیرد و در صورتی که مقدار آن کمتر از ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر بود، به علت احتمال افزایش بیشتر آن در طول فعالیت بدنی، .....(ادامه دارد)

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد

پایان فیزیک

اختصاصی از فی توو پایان فیزیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان فیزیک


پایان فیزیک

پایان فیزیک

55صفحه

بخش اول
استیون ویلیام هاوکینگ استاد کرسی لوکاشین

در 29 اوریل 1980 در سالن کنفرانس کوکرافت در کمبریج انگلستان جایی که عرصه بالیدن تامسون و راترفورد بود، دانشمندان و مقامات دانشگاه روی صندلی‌های ردیف‌شده بر کف شیب‌دار سالن که مقابل دیواری پوشیده از وایت‌برد و پرده اسلاید بود، گرد‌هم آمده بودند. این جلسه برای وضع اولین خطابه یک پروفسور جدید کرسی لوکاشین(Lucasian) ریاضی برقرار شده بود. این پروفسور استفن ویلیام هاوکینگ ریاضی‌دان و فیزیک‌دان 38 ساله بود.
عنوان خطابه یک سوال بود:
آیا دورنمای پایان فیزیک نظری دیده می‌شود؟
و هاوکینگ با اعلام این که پاسخ او به این سوال مثبت است، شنوندگان را شگفت‌زده کرد! او از حضار دعوت کرد تا به او بپیوندند و با گریزی شورانگیز از میان زمان و مکان جام‌مقدس علم را بیابند. یعنی نظریه‌ای که جهان و هر چه را که در آن روی می‌دهد، تبیین کند.
استفن هاوکینگ در حالی که یکی از شاگردانش خطابه او را برای جمعیت گرد آمده قرائت می‌کرد. روی صندلی‌چرخ‌دار نشسته بود.


دانلود با لینک مستقیم


پایان فیزیک

تاریخچه سیستم گرمایش از کف

اختصاصی از فی توو تاریخچه سیستم گرمایش از کف دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تاریخچه سیستم گرمایش از کف


تاریخچه سیستم گرمایش از کف

گرمایش از کف

تاریخچه سیستم گرمایش از کف 

14 صفحه

 60 سال پس از میلاد مسیح  به خواص و راحتی گرمایش از کف پی برده بودند. در آن زمان رومیان با ایجاد کانال های هو ای گرم در زیر زمین و یا با گرم کردن زمین حمام ها با آتش از زیر سطح , محیط خود را به شیوه ای بسیار مطلوب گرم می نمودند.

دو هزار سال بعد (طی 30 سال گذشته)  با اختراع سیستمهای هیدرونیک (Hydraunic systems) و پمپ های انتقال سیالات در اروپا، سیستم گرمایش از کف (به خصوص با لوله های PE-X) به یکی از رایج ترین شیوه های مدرن گرمایشی تبدیل شد.

آشنایی با سیستمهای گرمایش از کف با افزایش روز افزون جمعیت و همچنین کاهش منابع انرژی، مصرف بهینه انرژی امری بدیهی می باشد. در این راستا نقش سیستم های گرمایشی بهینه ساختمان ها و مجتمع های مسکونی در کنترل و بهینه سازی مصرف انرژی مهم وقابل تامل می باشد. سیستم حرارتی گرمایش از کف که انتقال حرارت به صورت تشعشعی (تابشی) سهم زیادی در فرآیند گرمایشی آن دارد‏‏‎، درمقایسه با سایر سیستمهای حرارتی نه تنها در صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی بلکه در مقوله رفاه و آسایش ساکنان ساختمان ها دارای نقاط قوت بسیاری می باشد. در سالهای اخیر، سیستم گرمایشی از کف در کشورهای اروپائی و آمریکا بسیار متداول شده است و دلیل این گسترش روزافزون بهینه بودن مصرف انرژی، توزیع یکسان گرما در تمامی سطح و فضا و دوری از مشکلات موجود در سایر روش ها ، به عنوان مثال سیاه شدن دیوارها، گرفتگی و پوسیدگی لوله ها و می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


تاریخچه سیستم گرمایش از کف