فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله

اختصاصی از فی توو ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله


ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله رساله دکتری با عنوان: ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله
دانشگاه علم و صنعت ایران
استاد راهنما: دکتر علی منصورخاکی
پژوهشگر: افشین شریعت
اسفند 1380
فرمت فایل: PDF و شامل 257 صفحه

چکیده:
بروز زلزله‌های شدید بخصوص در شهرهای بزرگ می‌تواند آسیب‌های انسانی گسترده‌ای را به همراه آورد. شبکه حمل و نقل برای نجات جان مجروحین زلزله و ارائه سریع خدمات درمانی به آنان، نقش اساسی دارد. لذا از شبکه حمل و نقل به عنوان شریان حیاتی نامبرده می‌شود. برای کاهش آسیب‌های انسانی احتمالی زلزله در هر شهر یا منطقه‌ای نیازمند به ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل در پاسخگویی به تقاضا، برای سفرهای امدادی بعد از زلزله می‌باشیم تا بتوانیم ضمن کسب آمادگی لازم برای مقابله با بحران، اولویت بندی اجزاء‌ شبکه را از نظر بازسازی تعیین نماییم.
در این رساله به ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل برای انجام سفرهای امدادی بعد از بروز زلزله با توجه به عرضه و تقاضا پرداخته شده است. روش ارائه شده دارای پنج مرحله است.
ابتدا سناریوهای مختلف زلزله تعیین می‌گردد. سپس میزان آسیب‌های احتمالی شبکه حمل و نقل و وضعیت مراکز امدادی (عرضه) و تعداد مجروحین (تقاضا) شبیه سازی می‌گردد. برای این کار از نمونه سازی مونت کارلو و LHS و توابع خرابی اجزاء آسیب پذیر شبکه، استفاده شده و با توجه به نوع خرابی زمان عبور از هر عضو آسیب دیده شبکه بدست می‌آید. در مرحله بعدی توزیع و تخصیص سفرها انجام می‌شود و سرانجام معیارهای ارزیابی شبکه، مانند زمان سفر برای هر سناریو برآورد می‌گردد. در این رساله با استفاده از نرم افزار نوشته شده، شبکه‌های مختلفی مورد تحلیل قرار گرفته است. به کمک این روش می‌توان ضمن ارزیابی شبکه حمل و نقل بعد از زلزله، به برآوردی از وضعیت بحران بعد از زلزله دست یافت. همچنین مسیرها را اولویت بندی نموده و برای توسعه یا ایجاد راه‌های جدید تصمیم گیری کرد. مراکز امدادی موجود را از نظر انجام تقویت اولویت بندی کرده و یا مراکز امدادی جدیدی را مکان یابی کرد. برای مدیریت بحران و کنترل ترافیک پیش بینی‌های لازم را انجام داده و تاثیر آن‌ها را در عملکرد اجزاء شبکه حمل و نقل محاسبه کرد. این روش جدای از زلزله می‌تواند در موارد دیگری که شبکه حمل و نقل اعم از شهری یا منطقه‌ای در معرض آسیب و کاهش ظرفیت‌های احتمالی قرار می‌گیرد. مانند بارش باران یا برف سنگین و بروز تصادفات یا بمباران‌های هوایی مورد استفاده قرار گیرد.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/188n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZWG9tS09kQU1xRzg


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی شریانهای حیاتی حمل و نقل در هنگام زلزله
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.