موضوع:
دانلود آموزش تصویری حل مشکل Repair DRK ) DRK ) سامسونگ SM-G900H با لینک مستقیم
میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکرَ
دانلود آموزش تصویری حل مشکل Repair DRK ) DRK ) سامسونگ SM-G900H با لینک مستقیم
موضوع:
دانلود آموزش تصویری حل مشکل Repair DRK ) DRK ) سامسونگ SM-G900H با لینک مستقیم
میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکرَ
تحقیق بررسی تیپهای شخصیتی A وB ارتباط انها با بیماری تالاسمی مازور و مینور
رابطه تیپ های شخصیتی با بیماری تالاسمی بر روی 120 نفر از بیماران تالاسمی استان مازندران انجام گرفت.این تحقیق جدید می باشد و تازه نوشته شده است.
مقدمه :
هر کسی شخصیتی دارد ، و شخصیت1 شما نیز به همین صورت به تعیین محدودیتهای موفقیت ، خوشی و خرسندی در زندگی شماکمک می کند . شخصیت شما تا حالا هم به شکل گیری بسیاری از جنبه های زندگی شما کمک کرده است و در آینده نیز به همین کار ادامه می دهد. ( جمالفر ، 1375 ، ص 14 ) .
تمام چیزهایی را که تا کنون بدست آورده اید ، تما م چیزهایی را که انتظار دارید در شغل خود بدست آورده اید ، خواه همسر یا والد خوبی باشید و حتی حال سلامت عمومی شما می تواند تحت تاثیر شخصیت شما و شخصیتهای افرادی که با آنها تعامل دارید ، قرار گیرد ( گنجی ، 1375، ص 15 ) .
در این قسمت ما دو تیپ شخصیتی یعنی ، تیپ های B , A را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد تا ببینیم کدامیک از این تیپها بر اساس ویژگیهای شخصیتی که دارند مستعد بیماری تالاسمی 2 هستند. اشخاصی که تیپ شخصیتی A دارند ، بطور دائم عصبانی هستند ، تند حرف می زنند ، احساس فوریت می کنند و اغلب به مسئولیتهای خود می اندیشند . نقطه مقابل تیپ A ، تیپ B میباشد. این افراد آرام ، راحت و بدون تنش می باشند . ( کریمی ، یوسف ، 1384 ، ص 104)
اولین تحقیقاتی که درباره تیپ A انجام شد ، این باور را بوجود آورد که رفتار تیپA، برای بیماری های قلبی و فشار خون ، عامل بسیار مهمی است . با این همه تحقیقا ت جدید این همبستگی را بدست نیاورده است .
به نظر می رسد که همه ویژگی های شخصیتی تیپ A ، برای بیماری های قلبی کمک نمی کند.تنها برخی از آنها می توانند در این مورد نقش داشته باشند ، مخصوصا خشم ، دشمنی و تند خویی به نظر می رسد که افراد تیپ A ، وقتی با موقعیت هایی روبرو می شوند که برای سازگاری مجدد باید تلاش شدیدی به کار ببرند یا خشونت داشته باشند ، نسبت به افراد تیپ B واکنشهای فیزیولوژیک شدیدی نشان می دهند .
به نظر ویلیافر ، دشمنی وتند خویی عواملی هستند که به بیماری های قلبی کمک می کنند . به عقیده او ، فردی از تیپ A که نگرش دشمنانه و منفی دارند ، نسبت به فرد دیگری از همان تیپ که نگرش دوستانه و مثبت دارد ، بیشتر در معرض خطرات جسمی و روانی است . دشمن موجب می شود که فرد همیشه در حال آماده باش باشد، دشمنی ها را پیش بینی و پیشگیری کند ، و در نتیجه دائما در حال استرس روزگار بگذرانند به علاوه این افراد در موقعیت های استرس زا ،اغراق آمیز واکنش نشان می دهند و این حالت را به مدت طولانی نیز نگه می دارد .
( همان منبع ، ص 159 ) .
بیان مسأله:(سوالات پژوهشی)
در این قسمت می خواهیم به سوالات زیر پاسخ دهیم :
- آیا بین تیپ شخصیتی A و بیماری تالاسمی مینور رابطه وجود دارد ؟
- آیا بین تیپ شخصیتی B و بیماری تالاسمی مینور رابطه وجود دارد ؟
- آیا بین تیپ شخصیتی A و بیماری تالاسمی ماژور رابطه وجود دارد ؟
- آیا بین تیپ شخصیتی B و بیماری تالاسمی ماژور رابطه وجود دارد ؟
فرضیه های تحقیق:
- بین تیپ شخصیتی A و بیماری تالاسمی مینور رابطه معنا داری وجود دارد .
- بین تیپ شخصیتی B و بیماری تالاسمی مینور رابطه معنا داری وجود دارد .
- بین تیپ شخصیتی A و بیماری تالاسمی ماژور رابطه وجود دارد .
- بین تیپ شخصیتی B و بیماری تالاسمی ماژور رابطه معنا داری وجود دارد
پس از اجرای تست شخصیتی تیپA,B بر روی افراد مورد مطالعه و مقایسه با استفاده از روش آماری X2 این نتیجه به دست آمد ،چون مقدار X2 محاسبه شده برابر با (47/0)شد و X2محاسبه شده در سطح (01/0) و (05/0) کوچکتر میباشند پس فرضیه اصلی تحقیق رد و فرض صفر پذیرفته شد.یعنی بین تیپ شخصیتی A,B و بیماری تالاسمی (مینور و ماژور) رابطه معناداری وجود ندارد.
نوع فایل: WORD
نوع فایل:PDF
سایز: 1.62 MB
تعداد صفحه: 91
موضوع:
دانلود آموزش تصویری حل مشکل Repair DRK ) DRK ) سامسونگ Samsung Galaxy S5-G900M با لینک مستقیم
میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکرَ
موضوع:
دانلود آموزش تصویری حل مشکل Repair DRK ) DRK ) سامسونگ Samsung Galaxy S5-G900T با لینک مستقیم
میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکرَ
لینک دانلود و پرداخت پایین مطلب
فرمت فایل:word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:333
فهرست مطالب
عنوان صفحه
پیشگفتار
فصل اول : تجارت الکترونیکی
1ـ1ـ مقدمه
2ـ1ـ مفهوم تجارت الکترونیکی
3ـ1ـ تاریخچه تجارت الکترونیکی
4ـ1ـ مزایای ایجاد تجارت الکترونیکی
5ـ1ـ معایب تجارت الکترونیکی
6ـ1ـ مراحل تجارت الکترونیکی
7ـ1ـ مدلهای تجارت الکترونیکی
8ـ1ـ عواملی که باعث شتاب تجارت الکترونیکی شدهاند
9ـ1ـ تجارب کشورها در خصوص تجارت الکترونیکی
10ـ1ـ اثرات تجارت الکترونیکی بر کشورهای در حال توسعه
11ـ1ـ محدودیتهای رشد تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه
12ـ1ـ عوامل مؤثر در گسترش تجارت الکترونیکی
13ـ1ـ جایگاه تجارت الکترونیکی در ایران
فصل دوم : انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی
1ـ2ـ مقدمه
2ـ2ـ پول و نقش آن در تجارت
1ـ2ـ2ـ نقشهای اساسی پول
2ـ2ـ2ـ ویژگیهای مطلوب پول
3ـ2ـ2ـ انواع تقسیمبندی پول
3ـ2ـ چگونگی پیدایش نظام بانکداری در جهان و سیر تکاملی آن
1ـ3ـ2ـ تاریخچه و چگونگی پیدایش بانکداری
2ـ3ـ2ـ تاریخچه پیدایش بانکداری الکترونیکی
3ـ3ـ2ـ مقایسه بانکداری سنتی و بانکداری الکترونیکی
4ـ2ـ انتقال الکترونیکی وجوه
1ـ4ـ2ـ مقدمه
2ـ4ـ2ـ مفهوم انتقال الکترونیکی وجوه (EFT)
3ـ4ـ2ـ اهمیت و جایگاه EFT
4ـ4ـ2ـ مزایای بکارگیری انتقال الکترونیکی وجوه
5ـ4ـ2ـ نحوه عملکرد انتقال الکترونیکی وجوه
6ـ4ـ2ـ انواع سیستمهای انتقال الکترونیکی وجوه
7ـ4ـ2ـ معماری سیستمهای پرداخت الکترونیکی
5ـ2ـ سوئیفت (SWIFT)
1ـ5ـ2ـ مقدمه
2ـ5ـ2ـ تعریف سوئیفت
3ـ5ـ2ـ تاریخچه سوئیفت
4ـ5ـ2ـ مزایای سوئیفت
5ـ5ـ2ـ کاربرد سوئیفت
6ـ5ـ2ـ مکانیزم عمل سوئیفت
6ـ2ـ کارتهای بانکی
1ـ6ـ2ـ مفهوم کارتهای بانکی
2ـ6ـ2ـ تاریخچه کارتهای بانکی
3ـ6ـ2ـ مزایای کارتهای بانکی
4ـ6ـ2ـ انواع کارتهای بانکی
5ـ6ـ2ـ مکانیزم عمل کارتهای بانکی
6ـ6ـ2ـ الزامات و تجهیزات سیستم مدیریت کارت
7ـ6ـ2ـ مسائل و مشکلات کارتها
7ـ2ـ پول الکترونیکی
1ـ7ـ2ـ مقدمه
2ـ7ـ2ـ تعریف پول الکترونیکی
3ـ7ـ2ـ اهمیت و مزایای پول الکترونیکی
4ـ7ـ2ـ انواع پول الکترونیکی
5ـ7ـ2ـ معایب و پیامدهای منفی پول الکترونیکی
8ـ2ـ پرداخت الکترونیکی صورتحسابها
1ـ8ـ2ـ مقدمه
2ـ8ـ2ـ تعریف پرداخت الکترونیکی صورت حسابها
3ـ8ـ2ـ اهمیت پرداخت الکترونیکی صورت حسابها
4ـ8ـ2ـ فرآیند پرداخت الکترونیکی صورت حسابها
5ـ8ـ2ـ مزایای پرداخت الکترونیکی صورت حسابها
9ـ2ـ امنیت در سیستمهای الکترونیکی انتقال وجوه
1ـ9ـ2ـ مقدمه
2ـ9ـ2ـ مفهوم امنیت
3ـ9ـ2ـ مسائل مربوط به امنیت
4ـ9ـ2ـ فناوریهای امنیت اطلاعات
فصل سوم : انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی و موانع گسترش آن در ایران
1ـ3ـ مقدمه
2ـ3ـ بانکداری الکترونیکی در ایران
3ـ3ـ مشکلات و موانع گسترش انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی در ایران
1ـ3ـ3ـ مشکلات مربوط به زیرساختهای اساسی
2ـ3ـ3ـ کمبود سرمایههای انسانی مناسب برای انتقال الکترونیکی وجوه در ایران
3ـ3ـ3ـ موانع قانونی کاربرد انتقال الکترونیکی وجوه در ایران
4ـ3ـ3ـ موانع اقتصادی گسترش و توسعه انتقال الکترونیکی وجوه در ایران
5ـ3ـ3ـ موانع فرهنگی ـ اجتماعی گسترش و توسعه انتقال الکترونیکی وجوه در ایران
6ـ3ـ3ـ موانع سیاسی گسترش و توسعه انتقال الکترونیکی وجوه در ایران
7ـ3ـ3ـ موانع مربوط به مقاومت کارکنان و مدیران بانکها در مقابل تغییر حرکت از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیکی
8ـ3ـ3ـ مشکلات مربوط به نظام مدیریتی حاکم بر بانکهای کشور
9ـ3ـ3ـ سنتی بودن سیستمهای اطلاعاتی و ارتباطی سازمانها و مؤسسات دولتی و بخش خصوصی در ایران
10ـ3ـ3ـ دولتی بودن بانکهای کشور و وضعیت غیررقابتی بودن آنها
11ـ3ـ3ـ مشکلات امنیتی
12ـ3ـ3ـ اثرات ناشی از تحریم اقتصادی آمریکا
فصل چهارم : راههای گسترش و توسعه بانکداری الکترونیکی در ایران
1ـ4ـ مقدمه
2ـ4ـ برنامه راهبردی تحول در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران
3ـ4ـ نقش وظایف بانک مرکزی در برنامه تحول در نظام بانکداری جمهوری اسلامی
4ـ4ـ شیوه ایجاد تحول در یک بانک
ضمیمه: تعریف واژههای کلیدی
پیشگفتار
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصههای مختلف اقتصادی، بازرگانی تاثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است. مزایای فراوان اقتصادی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد و بازرگانی شامل صرفهجویی هزینه مبادلاتی، افزایش بهرهوری بنگاه و صنعت، تغییر فرایندهای مدیریت و تولید بنگاههای اقتصادی، کاهش هزینه جستجو، دسترسی بیشتر و آسانتر و ارزانتر به اطلاعات، کاهش محدودیت های ورود به بازار، شمار بیشتر عرضه کنندگان، افزایش رقابت، کاهش سود انحصاری ، کاهش هزینه تمام شده و قیمت کالا و تسهیل تجاری موجب توجه روزافزون به این پدیدة نوین شده است.
سازمانهای بین المللی به رهبری سازمان ملل و سازمان های وابسته به آن همانند UNCTAD و UN/CEFACT طی چند سال گذشته، با ارایه استانداردها و راهبردهای پیشنهادی به کشورهای عضو، اقدامات عملی برای توسعه تجارت الکترونیکی و زیرمجموعههای آن یعنی بانکداری الکترونیکی، حمل و نقل الکترونیکی بیمه الکترونیکی و ... در جهان به عمل آوردهاند. دولتها نیز اقدامات گستردهای برای توسعه تجارت الکترونیکی انجام دادهاند. برخی دولتها در کشورهای پیشرفته با بسترسازی حقوقی، قانونی، اقتصادی، فنی، مخابراتی و ارتباطی و با سیاستگزاری و هدایت کلان به توسعه تجارت و بانکداری الکترونیکی همت گماردهاند. در این کشورها بخش خصوصی پویا و کارآمد محوریت را به عهده گرفته و از آخرین تحولات فنی در فعالیتهای خود استفاده میکند.
از سوی دیگر در برخی کشورهای در حال توسعه پیشرو همانند کشورهای آسیای جنوبشرقی، دولت ها علاوه بر سیاستگزاری و هدایت کلان، حمایت گستردهای از توسعه تجارت و بانکداری الکترونیکی به عمل آوردهاند. پیوند با اقتصاد جهانی، اصلاحات اقتصادی مناسب، توسعه منابع انسانی، بسترسازی اقتصادی، حقوقی، فنی، مخابراتی و ارتباطی و بخش خصوصی نسبتاً کارآمد شرایط مناسبی را برای توسعه تجارت و بانکداری الکترونیکی در این کشورها بوجود آورده است.
بدینترتیب فعالان اقتصادی در سراسر جهان به ویژه در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه پیشرو با بکارگیری آخرین یافتههای فناوری به ویژه فناوری ارتباطات و اطلاعات بطور فزاینده مبادلات تجارت الکترونیکی خود را گسترش میدهند. در این راستا برخی بنگاههای اقتصادی از جمله بانکها با مهندسی مجدد فعالیتهای مدیریتی و تولیدی و خدماتی خود و بکارگیری کسب و کار الکترونیکی توانستهاند سهم بازار خود را در بازارهای جهانی ابتدا حفظ و سپس ارتقاء دهند. بدیهی است برای بنگاههایی که در این رقابت عقب بمانند، کاهش سهم بازار اولین پیامد آن خواهد بود.
مصرفکنندگان نیز در کشورهای مختلف تمایل چشمگیری برای انجام مبادلات به صورت الکترونیکی از خود نشان دادهاند. کاهش هزینه و افزایش سرعت دسترسی به اینترنت و مزایای اقتصادی و اجتماعی تجارت و بانکداری الکترونیکی از دلایل اصلی توجه مردم به اینگونه مبادلات است.
در ایران نیز طی چند سال گذشته دولتمردان با درک مزایا و اثرات تجارت الکترونیکی به طراحی و ایجاد تجارت الکترونیکی همت گماردهاند. بیگمان یکی از وظایف اصلی در توسعه تجارت و بانکداری الکترونیکی کشور، آگاه سازی عمومی است که در این راستا، معاونت برنامهریزی و بررسیهای اقتصادی وزارت بازرگانی برنامههایی برای طراحی و پشتیبانی از برنامههای آموزشی و پژوهشی به مورد اجرا گذاشته شده است.
مجموعه حاضر حاصل پژوهشی است که در زمینه نقل و انتقال الکترونیکی وجوه، به سفارش معاونت برنامهریزی و بررسیهای اقتصادی وزارت بازرگانی و توسط مرکز ملی شمارهگذاری کالا و خدمات ایران انجام شده است. بدین روی لازم است ضمن تشکر از مدیر محترم مرکز ملی شمارهگذاری کالا و خدمات ایران از پژوهشگران محترم نیز تشکر و تقدیر شود.
نکته قابل ذکر اینکه، هر چند ممکن است متن حاضر دارای نواقصی بوده و در برخی مواقع مطالب ارائه شده با نظرات معاونت مطابقت نداشته باشد، ولی از آنجا که میتواند برای مطالعه دستاندرکاران فناوری اطلاعات و ارتباطات و علاقمندان به این موضوع مفید باشد، تصمیم به انتشار آن گرفته شده است.
فرصت را مغتنم شمرده با امید به آنکه این مجموعه برای دستاندرکاران و علاقمندان تجارت و بانکداری الکترونیکی مفید واقع شود، از کلیه عزیزان علاقمند دعوت میشود تا نظرات و دیدگاههای خود را درباره توسعه تجارت و بانکداری الکترونیکی ایران و به ویژه برنامههای آموزشی، ترویجی و پژوهشی برای این معاونت ارسال کنند.