18 صفحه فرمت pdf
نقش آموزش عالی، شامل تربیت نیروی انسانی متخص مورد نیاز جامعه، ترویج و ارتقای دانش، گسترش تحقیق
و فراهم کردن زمینة مساعد برای توسعه کشور است. هر مؤسسه آموزش عالی باید هماهنگ با پیشرفت ها و
تحولات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور توسعه یابد و اهداف خود را بر اساس برنامه ریزی های کوتاه
مدت، میان مدت و دراز مدت تدوین کند. برای اطمینان از حصول به اهداف مورد نظر باید نتیجه کار و یا
بازده مؤسسات آموزش عالی مورد ارزیابی قرار گیرد. ارزشیابی ها معمولاًً بر اندازه گیری ها تکیه دارند و آنها
نیز بر پایه اعداد و ارقام، و به بیان کلی تر، بر آمار متکی هستند. شاخص، معیاری برای سنجش و ارزشیابی
عملکردها بوده و رابطه بین ورودی ها با خروجی ها را ارزیابی می کند. برای ارزیابی و سنجش عملکرد هر
سازمانی معیارها و شاخص های گوناگون ومتفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. این مقاله با استفاده از نتایج
تحقیقات انجام گرفته در سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی و نتایج کارنامه یگانی دانشگاه به شناسایی
شاخص های بهره وری در دانشگاه علوم انتظامی می پردازد
شاخص های بهره وری دردانشگاه علوم انتظامی