فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Learning and Instruction

اختصاصی از فی توو Learning and Instruction دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده:

در مقابل پس زمینه "نظریه های شناختی عاطفی یادگیری با رسانه ها" (CATLM) (مورنو، 2006)، سه مقاله درباره فرآیندهای شناختی و عاطفی در یادگیری با چند رسانه در این تفسیر بحث شده است. مقالات بینش ارزشمندی درباره چگونگی پردازش و یادگیری نتایج ارائه می کنند که میتواند توسط ساختارهایی مانند "علاقه موقعیتی"، "احساسات مثبت"، و یا "سردرگمی" تحت تاثیر قرار گیرند و آنها سوالاتی را برای تحقیق بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کند.

  1. مقدمه

برای مدت زمان طولانی، پژوهش در زمینه یادگیری و آموزش مبتنی بر فن آوری در درجه اول بر روی جنبه های شناختی تمرکز می کرد. به عنوان مثال، "نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای" (CTML) (مایر، 2005) یا "مدل یکپارچه درک مفاهیم متنی و تصویری" (اسکنوتز، 2005) همراه با "نظریه مسئولیت شناختی" (اسولر، 1988)، به طور گسترده ای برای الهام بخشیدن به پژوهش در زمینه آموزش های چند رسانه ای استفاده شده است. از این تحقیق ما مطالب زیادی در مورد یادگیری با ترکیبی از اطلاعات کلامی و تصویری می آموزیم، و بر اساس این نظریه ها و مدل ها ما قادر به توصیف، توضیح و پیش بینی اثرات اشکال مختلف و طرح های آموزشی چند رسانه ای هستیم. با این حال جنبه های عاطفی مانند احساسات و انگیزه، اگرچه داشتن یک سنت طولانی مدت در تحقیق در مورد یادگیری و آموزش، تا حد زیادی در تحقیقات در مورد یادگیری و آموزش مبتنی بر فناوری نادیده گرفته شده است. در مقابل این پس زمینه، مورنو (2006) نظریه "شناختی عاطفی یادگیری با رسانه ها را مطرح کرد، CTML مایر را توسط مفهوم" میانجیگری عاطفی گسترش می دهد، که این ایده ای است که بیان می کند که عوامل انگیزشی ممکن است یادگیری را از طریق تحت تاثیر قرار دادن تعامل شناختی فراگیران، وساطت کند.


دانلود با لینک مستقیم


Learning and Instruction
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.