فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی


دانلود مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی

 

مشخصات این فایل
عنوان: پروژه مالی مبلمان (استفاده از یک مشتق دیگر بجای استفاده از مدل پایگاه دانش)
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 45

این مقاله درمورد مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی (استفاده از یک مشتق دیگر بجای استفاده از مدل پایگاه دانش) می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی می خوانید :

- استنتاج ها و رهنمودهای آتی
1-5- استنتاج ها :
این مقاله یک مقایسه از مدل های تصمیم گیری با استفاده از فنون مختلف را ارائه می دهد . مدل پایگاه دانش و مدل مبتنی بر روش ، این مدل ساخته شدند تا انتخاب مسئله تصمیم و ارزیابی ریسک کنترل و ذاتی برای خرید ها ، موجودی و حسابهای پرداختی را نشان دهند . این مقایسه اجرا می شود برای اینکه تعیین کنیم که آیا مدل مبتنی بر روش قادر است تا به طور رضایت بخشی نتایج تصمیم مدل های پایگاه دانش ساختگی را تکرار نماید .
این مقایسه مهم است زیر، نتیجه موفق که در زیر بحث می شود ، یک رویکرد خسیس قوی را جهت مدل سازی این طبقه از مسئله تصمیم ، ارائه خواهد داد . نتایج ارائه شده در قسمت چهار نشان می دهد که این امکان وجود دارد که به طور رضایت بخشی ، نتایج تصمیم در مدل پایگاه دانش که خودشان در مقابل نتایج تصمیم انسان دارای اعتبار بودند ، با استفاده از فنون مدل سازی مبتنی بر روش ،‌ تکرار شود . این استنتاج بر پایة نتایج ایجاد شده با استفاده از معیارهای همبستگی و انطباق بایک روش طبقه بندی ارائه شده در Fleiss (1981 ) ، می باشد .
در حالی که نتایج ارائه شدن در اینجا ،‌این ادعا را مبتنی بر این که هر یک از مدلهای تصمیم به طور کامل نتایج انسان را تکرار می کند ،‌ پشتیبانی نمی کند ،‌به نظر می رسد ،‌ بدیهی است که مدل های ساخته شده به اندازه کافی باور پذیر هستند تا استنتاج تصمیم گیرندگان انسانی را در اکثر موارد تأیید کنند . برای انجام این مورد ، ممکن است که آنها این وظیفه را به عنوان وسیله ای در جهت همانند سازی مواردی که به توجه بیشتر تصمیم گیرندگان بسیار ماهر نیاز دارد ، قرار دهند .
این پروژه ،‌ به عنوان نقد و بررسی رویکردهای مدل سازی تصمیم خاص یا به عنوان اشاره ای کلی به رویکردها ،‌نمی باشد ، موضوعات تصمیم مختلف ، جنیه های متفاوتی دارند که با توجه به این جنبه های متفاوت ،‌ فنون خاص مناسب کم و بیش به آنها ارائه می شوند . این پروژه بوسیله بررسی موضوع تصمیم خاص ، ‌یک فن مدل سازی موثر و مناسب را برای موضوع تصمیم تحت بررسی ، انتخاب می نماید .

2-5- محدودیت های پروژه:
برای تفسیر نتایج خلاصه بالا ، نیاز است که بعضی از محدودیتها را در ذهن خود ، جا می دهیم .
- این پروژه دو جنبه متفاوت در توسعه مدلهای پایگاه دانش را بکار می گیرد و در تلاش است تا تضمین نماید که جنیه های ویژه از ارزیابی های خاص ،‌بر نتایج کلی پروژه موثر نیستند . با این حال ابزار جدید برای توسعه مدل های پایگاه دانش به طور مداوم ساخته می شوند و این ممکن است که جنبه های مساعد خاص برای انتخاب حوزه مسئله ارائه دهد و این جنبه ها ممکن است به قدر کافی بوسیله فنون مبتنی بر روش ایجاد نشود . مدل دیسک حسابرسی ،‌ تا الآن برای استفاده حسابداران توضیح داده شد . به هر حال استفاده اش در مفهوم محاسباتی به طور دقیق شرح داده نشد . یک چنین درجه از مصنوعی بودن ، ممکن است در مدل سازی تصمیم مورد توجه در اینجا ،‌ایجاد شود . به هر حال این محدودیت ظاهر می شود تا توسط روشی در ابزار مطالعه دوم در جمع آوری اطلاعات به حداقل برسد . که اشاره دارد به این که حسابداران قادر تا رویکرد محاسباتی ارزیابی ریسک را انتخاب نمایند .

- این مطالعه ،‌اطلاعات موردی که با استفاده از ابزار بررسی و تحقیق جمع آوری می شود، را استفاده می کند . چنین ابزاری هرگز به طور کامل واقع گرا نیستند و همه اطلاعات لازمی که حسابرسان در عمل باید بر آنها اعتماد کنند ، در جهت ساختن یک تصمیم واقعی ، فراهم نمی آورند . البته هر تلاشی انجام می شود تا ابزار مطالعه موردی را به عنوان یک ابزار واقع گرا و ممکن ، ارائه دهیم .
Weber ( 1997 ) ، تمایل محققان برای کاربرد توسعه یافته ترین فنون اخیر برای مسائل تصمیم گیری را مشخص نمود . او اعتقاد دارد که این باعث می شود فناوری اطلاعات، ‌بجای اصول پایه ای سیستمهای اطلاعاتی ، قرار گیرد . او معتقد است که این انتقال دائمی تمرکز ،‌یک روند بلند مدت توسعه را در تحقیق سیستمهای اطلاعاتی تعیین می کند.
اگر از این تمایل تحقیق سیستمهای اطلاعاتی برای انتقال تمرکزش ، جلوگیری به عمل آید ،‌ پروژه های تحقیقی توجه شد در این رساله ،‌نیاز به کارگیری تکنیکهای مدل سازی که در مراحل خاص ضروری هستند را ارزیابی می کنند . این پروژه تحقیقی ، برای حوزه مسئله داده شده ، ریسک ذانی و ریسک کنترل در خرید ها ،‌موجودی ها و چرخه حسابهای پرداختنی را ارزیابی می کند و ثابت می نماید که فنون مدل سازی مبتنی بر روش قادرند تا نتایج تصمیمات مدل پایگاه دانش را تکرار نمایند .
چون این نتیجه گیری از یک تعریف محدود بدست آمده است ، نیاز است تا اعتبار روشهای جایگزین را قبل از شروع به استفاده از پروژه مدل سازی یا هر تکنیک دیگری بررسی نمائیم .

دلالت ها و تعمیم های آتی :
(1991 ) Brown ، اعتقاد دارد که توسعه سیستمهای پایگاه دانش ، روشی را برای تغییر تراز جمعیت فراهم می کند . او معتقد است که سهم افراد جوان در ورود به نیروی کار در صورتی کهیک نیاز بزرگتری به سیستمهای پایگاه دانش برای اجرای تمامی نقشهایی که افراد به طور سنتی اجراء می کنند ،‌کاهش می یابد . اگر این بحث پذیرفته شود ، پس باید به نیاز برای توسعه مدلهای تصمیم به موثرترین راه ممکن نیز اشاره شود. بنابراین اگر کمک مدل مبتنی بر روش ،‌که یک مدل حسیس تر در ارائه نظر می باشد ، برای یک تصمیم خاص کافی باشد ، پس مناسب است که از آن استفاده کنیم . این بدین دلیل است که تحقیق که آنها در این پروژه دنبال می کنند ،‌یعنی ارزیابی رویکردهای مدل سازی جایگزین ،‌کافی است و نیاز به توسعه در آینده دارد . این توسعه می تواند از طریق چهار چوبی که توسط Michaelsen (1992) حمایت می شود ، صورت بگیرد . این مقاله یک مجموعه از معیارهای جهانی را توسعه داد تا آنها را در حوزه مسئله پاداش مدیران ،‌به طور همانند بکار بگیرد . که برای مدل پایگاه دانش مناسب می باشد . این امکان وجود دارد که یک چهارچوب مشابه برای حوزه مسئله حسابرسی ، توسعه یابد . این مقاله ، وضوح نیاز به چنین چهارچوبی را که یکی از معیارهایش یعنی قابلیت در دسترس بودن رویکردهای مدل سازی جایگزین است ، شرح می دهد .
استنتاج بدست آمده در اینجا ضرورتاً رایج باقی نمی ماند و توسعه آتی در مدل پایگاه دانش یا سایر رویکردهای مدل سازی ، ممکن است خاصیت هایی را ایجاد کند که با استفاده از مدل های مبتنی بر روش قابل تقلید نیست . اما می توان مزایای بسیار سودمندی را برای مدل گذران تصمیم گیری ،‌ارائه دهد ، بنابراین هر اصل و فن مدل سازی مناسب از نوع پیشرفته Michaelsen ، به انعطاف پذیری کافی نیاز دارد تا با پیشرفت های جاری در مدل سازی تصمیم ، رویارو و هماهنگ گردد . این نیاز برای انعطاف پذیری این امکان بالقوه را دارد تا یک جریان جاری فرصتهای تحقیق را ایجاد نماید . جنبه های ارائه شده بوسیله رویکردهای مدل سازی جدید و محیط ها نیز به آنچه که از طریق مجموعه دقیق اصول جهانی توسعه یافته نشان داده شده است ،‌نیاز دارد . یا باید در مقابل حوزه های مسئله جدید به طور دائم آزمون شود تا به طور مناسبی به این حوزه ها دست پیدا کند . همچنین این راه و مسیر به تلاش برای تحقیق پر معنی نیاز دارد .

بخشی از فهرست مطالب مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی

چکیده
مزایای سیستم خبره نسبت به افراد تصمیم گیرنده
2)‌موضوع (‌مسئله ) تصمیم :
3) ساختار مدل
1-3) جمع آوری اطلاعات :
2-3) ساختار مدل :
1-2-3- اولین مدل پایگاه دانش :
 2-2-3)‌مدل پایگاه دانش دوم :
3-2-3) مدل مبتنی بر روش :
3-3)‌خلاصه :
4)‌مقایسة‌مدلها :
1-4) رویکردهای مقایسه :
2-4- مجموعه اطلاعات مقایسه ای :
 3-4- آزمون همبستگی
آزمون های طبقه بندی
5- استنتاج ها و رهنمودهای آتی
1-5- استنتاج ها :
محدودیت های پروژه:
دلالت ها و تعمیم های آتی :

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مدل سازی ارزیابی ریسک حسابرسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.