فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای پرخاشگرانه و توهین آمیز دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟

اختصاصی از فی توو اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای پرخاشگرانه و توهین آمیز دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای پرخاشگرانه و توهین آمیز دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای پرخاشگرانه و توهین آمیز دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟

این فایل درقالب ورد و قابل ویرایش در 28 صفحه می باشد .
در کلاس من دانش آموزی به نام صابر بود که اصالتا همدانی بود و مدت کمی هم بود که بخاطر کار پدر خود به تهران مهاجرت کرده بودند .این دانش آموز دچار بعضی اختلالات رفتاری و شخصیتی بود که به بعضی از آن ها اشاره می کنم : ناآرامی و به هم زدن سکوت کلاس ،حسادت ،
مسخره کردن دیگران، اذیت کردن دیگر دانش آموزان ، تنبلی ،  بی حوصلگی .

در پایان با راهکارهایی که توسط خودم و همکاران اجرا شد توانستیم مشکل این دانش آموز را رفع نماییم.

فهرست مطالب

 

چکیده. 2

 

مقدمه. 3

 

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 3

 

گرد آوری اطلاعات ( شواهد ا ). 5

 

تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 8

 

انتخاب راه جدید به صورت موقّت. 11

 

آموزش درمانی. 11

 

تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده. 12

 

قانون اثر ونتیجه : 14

 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 16

 

عوامل موثر بر پرخاشگری. 17

 

انواع پرخاشگری. 17

 

علل پرخاشگری. 18

 

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری:. 19

 

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2). 22

 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار. 23

 

ارائه راهکارها. 25

 

منابع. 26

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای پرخاشگرانه و توهین آمیز دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.