فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری

اختصاصی از فی توو تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

هدف اصلی این مقاله،آزمون یک مدل تعمیم یافته، حاوی ابعاد رضایت از قیمت و بررسی تاثیر  به 1 مشتری سیستم بانکداری به صورت برخط 921 آن بر وفاداری مشتریان، میباشد. تعداد برای سنجش برازش مدلها و AMOSپرسشنامه تحقیق پاسخ دادند. در این پژوهش ازنرم افزار تحلیل معادلات ساختاری استفاده شده است. قبل از بررسی فرضیه هابرای شناسایی میانگین، انحراف معیار و همبستگی بین متغیرهای تحقیق از نرم افزار و آزمون همبستگی پیرسون(به دلیل نرمال spss بودن توزیع داده ها) استفاده شد. بر اساس نتایج حاصله، شاخص های تاثیرگذار بر رضایت مشتریان از قیمت، مورد بررسی قرارگرفت و همچنین ارتباط آنها با ابعاد وفاداری در یکی از بانکهای تجاری ایران ارزیابی گردید.بر اساس نمونۀ جمع آوری شده و آزمون همبستگی فریدمن، مشخص گردید در بین شاخصهای شش گانه تاثیر گذار بر رضایت مشتریان از قیمت؛ عامل کیفیت قیمت بالاترین و شفافیت قیمت کمترین تاثیر را بر رضایت مشتریان داشته اند.  


دانلود با لینک مستقیم


تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.