فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شرایط اساسی صحت قرارداد کار، بررسی مواد 190 قانون مدنی و 9 قانون کار کامل سال 1394

اختصاصی از فی توو شرایط اساسی صحت قرارداد کار، بررسی مواد 190 قانون مدنی و 9 قانون کار کامل سال 1394 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 این سمینار در قالب ورد و قابل ویرایش می‌باشد.

 قسمتی از مقدمه

روابط بین کارگر و صاحب کار یا به عبارت امروزی رابطه بین کارگر و کارفرما در طول تاریخ اشکال گوناگونی بخود گرفته است. زمانی انسانها فقط برای خود ، کار می کردند تا زندگی خویش را گذرانده و غذایی بدست آورند. زمانی دیگر، اشخاصی در اختیار و به فرمان شخص یا اشخاصی دیگر کار می کرده‌اند و در اختیار آنها بوده و به فرمان آنها کار می کرده‌اند . اما همین رابطه کاری که فرد یا افرادی در خدمت دیگری به کار مشغول بوده اند ، در طول زمان تحول یافته است.

زمانی کارگر بصورت برده، سراپا مطیع و فرمانبردار مالک خود بوده و امکان سرپیچی از دستورات او وجود نداشته است. سرپیچی ها مجازاتهای سنگینی داشته که حتی تا حد شکنجه و مرگ کارگر (برده ) پیش می‌رفته است. در واقع صاحب کار ، نه فقط مالک نیروی کار او بلکه مالک جسم او نیز بود وبه هرشکلی که می خواسته است می توانسته با او رفتار کند . این رابطه در طول زمان تحول پیدا میکند و کارگر به صورت رعیت در می آید . هرچند که در اینجا صاحب کار مالک کارگر نیست اما رابطه کار بشدت سخت است و کارگر بوفور مورد استمثار صاحب کار یا ارباب قرار می گیرد و برای انجام کارش مزدی بسیار اندک که معمولاً بصورت غیر نقدی وبه شکل بخشی جزئی از محصول است ، دریافت می کند .

 


دانلود با لینک مستقیم


شرایط اساسی صحت قرارداد کار، بررسی مواد 190 قانون مدنی و 9 قانون کار کامل سال 1394
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.