فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد حقوق

اختصاصی از فی توو تحقیق در مورد حقوق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد حقوق


تحقیق در مورد حقوق

تحقیق در مورد حقوق

تعداد صفحات:47

فرمت فایل: ورد

 

 

 

مقدمه

در زبان فارسی کلمه حقوق بدو معنی استعمال می‌شود الف: مجموع مقرراتی که بر افراد یک جامعه در زمان معین حکومت می‌کند. انسان موجود عاقلی است و از آغاز کار به خوبی تشخیص داد که تمام اجتماع او با هرج و مرج و زورگویی امکان ندارد و بناچار باید قواعدی بر روابط اشخاص از این جهت که عضو جامعه‌اند حکومت کند و ما امروز مجموع این قواعد و مقررات را حقوق می‌نامیم. خصوصیت قواعد حقوقی در این است که اجرا آن از طرف جامعه تضمین شده و هیچکس یارای تجاوز به آن را ندارد و از همین جا تفاوت اساسی حقوق و اخلاق نیز ظاهر می‌گردد. حقوق را به معنایی که گفته شد حقوق ذاتی هم می‌نامند.

ب. برای تنظیم روابط مردم و حفظ نظم در اجتماع حقوق موضوعه برای هر فرد امتیازاتی در برابر دیگران می‌شناسد و توانایی خاصی به او اعطا می‌کند که حق می‌نامند و جمع آن حقوق است و حقوق فردی نیز گفته می‌شود. سپس حق حیات، حق مالکیت، حق ابوت، نبوت و حق زوجیت و امثال آن به اعتبار معنی اخیر است ولی کلمه حقوق به معنی اول همیشه به جمع استعمال می‌شود و برای نشان دادن مجموعه نظامات و قوانین است: از قبیل حقوق ایران حقوق مدنی، حقوق بین المللی، حقوق اسلام.

درحقیقت روابط بین افراد در اجتماع همواره بر مقررات و قواعدی استوار است که جامعه به آنها بنظر احترام می‌نگرد. آن مقررات و قواعد، موارد عوامل عدیده و اجتماعی است که بسیاری از آنها در ادوار متمادی مورد عمل قرار گرفته و در اثر تکرار عمل، افراد که به آن انس پیدا نموده و رعایت احترام آن را لازم می‌دانند. درجه احترامیکه جامعه به هر یک از مقررات و فوائد اجتماعی می‌گذارد متناسب با قوه تاثیر عاملی می‌باشد که موجب پیدایش آن شده است. مولود عوامل اجتماعی مزبور بر سه دسته‌اند:

عادت، مذهب، اخلاق

مقررات هر یک از آنها دارای کیفر و جزایی است متناسب با عاملی که موجب پیدایش آن شده که در صورت تخلف افراد از آن مقررات، دچار کیفر مزبور می‌گردند چنانکه مقررات عادت و اخلاق دارای جزا و جزائی است که تخلف از آن احساسات افراد جامعه را برعلیه متخلف بر می‌انگیزد و مقررات مذهبی دارای جزاء دنیوی و اخروی است که در حکومت‌های مذهبی جزای دنیوی آن اجرا می‌شده و در جامعه‌های سیاسی کنونی در اثر نبودن اقتدارات دینی متروک مانده است و پیروان مذهب به راهنمایی روح ایمان و بیم از مجازات اخروی آن مقررات را می‌نمایند. در جامعه‌های سیاسی به منظور برقراری نظم اجتماعی مقرراتی وضع می‌شود و برای متخلفین از آن جزاء کیفری و مدنی معین می‌گردد و به کمک حکومت‌های خود آن را اجرا می‌کنند اینگونه قوانین سرچشمه خود را عموماً از عادات و اخلاق و مذهب می‌گیرند و تأثیر آنها در قوانین موضوعه حتمی می‌باشد و مقنین هر چه بخواهند خود را ازتاثیر آنها دور دارند موفق نمی‌شوند زیرا مقننین خود تربیت شده عوامل محیط هستند و افکارشان خواه ناخواه تحت تاثیر واقع شده و به آنها خوگرفته است. در موارد بسیاری عوامل اجتماعی دیگری مانند عوامل اقتصادی، بهداشتی، سیاسی، تجاری و بالاخره احتیاجات موجب وضع قوانین می‌گردد. در تمامی موارد نظریات علمی حقوق راهنمای تضمین می‌باشد و تاثیر آن گاه چندان است که مقنین را از رعایت اصول مسلمه اجتماعی باز می‌دارد قوانین مصوبه به صورت مجموعه‌هایی در آمده و در دسترس افراد گذاشته می‌شود تا طبق آن قوانین عمل کنند و دادرسان در مورد بروز اختلافات بین افراد طبق آن دعاوی را حل و فصل بنمایند.

اصطلاح حقوق مدنی از رومیان اقتباس شده است در این دولت حقوق مدنی مخصوص اتباع رومی بود و خارجیان حق استفاده از آن را نداشته ولی حقوق بشر به هر انسانی، قطع نظر از تابعیت و ملت او تعلق داشت.

در قرن‌های پانزدهم و شانزدهم میلادی رفته رفته حقوق مدنی به قواعدی که حاکم بر روابط خصوصی افراد بود گفته شد، و حقوقدانان فرانسوی به تجزیه و تحلیل آن پرداختند طبق مقررات این قسمت را که برای ایشان مورد استفاده بود تقلید کردند ولی از قرن هفدهم چنین مرسوم شد که حقوق مدنی را در برابر حقوق عمومی، که ناظر به اساس امپراطوری فرانسه بود قرار می‌دهند.

به این ترتیب اصطلاح حقوق مدنی به فرانسه وارد شده و در سایر قوانین نیز مورد تقلید قرار گرفت با استفاده از ترجمة آن عنوان قانون مصوب 1307 را قانون مدنی بگذاریم.

پس حقوق مدنی ابتدا شامل تمام رشته‌های حقوق خصوصی بوده و کلیة روابط گوناگون اشخاص در آن مطرح می‌شده است ولی بتدریج که روابط اجتماعی توسعه یافت، و هر دسته‌ای از آنها مقتضیات خاصی پیدا کرد، دولتها متوجه شدند که تمام وقایع حقوقی را نمی‌توان یکجا بررسی کرد و رعایت مصالح عموم وحفظ حقوق اشخاص ایجاب می‌کند که برای پاره‌ای از آنها قواعد خاص وضع شود.

مثلاً معلوم شد که تعیین حقوق و تکالیف کارگر و کارفرما با مقررات عمومی امکان ندارد و بخصوص وضع کارگران در دو قرن اخیر ایجاب می‌کند که قانون به حمایت از آنان برخیزد، و ضعفی را که از نظر اقتصادی در برابر کارفرمایان دارند، با وضع مقررات نوین جبران کند. این ضرورت موجب شد که دولتها کم کم مجموعه هایی بعنوان قوانین کار تهیه کنند و حقوق خصوصی بنام حقوق کار یا صنعتی ایجاد گردد.

همچنین نظر به اینکه توسعة روابط تجاری مستلزم این است که بازرگانان بقول و عهد یکدیگر اعتماد پیدا کنند و بشدت از تقلب و تزویر جلوگیری شود و در عین حال قواعد تجاری باید ساده‌تر و با عادات و رسوم مردم در داد و ستد منطبق باشد، رشتة دیگری بنام حقوق تجارت بوجود آید.

پس تمام روابط مالی و خانوادگی اشخاص، که موضوع رشته خاصی قرار نگرفته است، در حقوق مدنی بررسی می‌شود. این حقوق روابط اشخاص را تنها از جهت اینکه عضو جامعه هستند تنظیم می‌کند، و توجهی به شغل و مقام و سایر خصوصیت‌های ایشان ندارد، و شاید به همین جهت است که آن را حقوق مدنی می‌گویند. زیرا قواعد آن، فقط از این لحاظ که شخص عضو جامعه یا مدینه است، بر او حکومت می‌کند

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد حقوق

دانلود پاورپوینت تجزیه وتحلیل مخاطره وبودجه بندی سرمایه ای - 82 اسلاید

اختصاصی از فی توو دانلود پاورپوینت تجزیه وتحلیل مخاطره وبودجه بندی سرمایه ای - 82 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت تجزیه وتحلیل مخاطره وبودجه بندی سرمایه ای - 82 اسلاید


دانلود پاورپوینت تجزیه وتحلیل مخاطره وبودجه بندی سرمایه ای  - 82 اسلاید

 

 

 

 

هرگاه بازده یک دارائی بطور دقیق قابل پیش بینی نباشد، سرمایه گذاری در آن دارائی همراه با ریسک (مخاطره) است. مثلا چون بازده سرمایه گذاری در سهام عادی بطور دقیق قابل پیش بینی نیست، سرمایه گذاری در سهام عادی همراه با ریسک است اما چون با سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی اصل و بهره آن حتما دریافت خواهد شد، سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی همراه با ریسک نیست.

   برای اندازه گیری مخاطره طرحهای سرمایه گذاری، از انحراف معیار استفاده می شود. انحراف معیار  (واریانس) ، عدم قطعیت یا مخاطره جریان نقدینه را نشان می دهد. ضریب تغییرات (ضریب پراکندگی) معیاری نسبی است که بصورت درصد بیان می شود

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تجزیه وتحلیل مخاطره وبودجه بندی سرمایه ای - 82 اسلاید

آنالیز انرژی یک سیستم فتوولتاییک به همراه متمرکزکننده

اختصاصی از فی توو آنالیز انرژی یک سیستم فتوولتاییک به همراه متمرکزکننده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آنالیز انرژی یک سیستم فتوولتاییک به همراه متمرکزکننده


آنالیز انرژی یک سیستم فتوولتاییک به همراه متمرکزکننده

آنالیز انرژی یک سیستم فتوولتاییک به همراه متمرکزکننده

استفاده از انرژی های تجدید پذیر در سال های اخیر به علت کمبود سوخت های فسیلی روبه افزایش می باشد. در
مقاله حاضر به مدل سازی، آنالیز انرژی و اکسرژی یک سیستم فتولتاییک حرارتی به همراه متمرکز کننده با
جهت استفاده در ساختمان برای تامین بخشی از انرژی مورد نیاز آن (MCPV/T) ضریب تمرکز متوسط
پرداخته می شود.


دانلود با لینک مستقیم


آنالیز انرژی یک سیستم فتوولتاییک به همراه متمرکزکننده

دانلود پروژه کارآموزی حسابداری آموزش و پرورش

اختصاصی از فی توو دانلود پروژه کارآموزی حسابداری آموزش و پرورش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه کارآموزی حسابداری آموزش و پرورش


دانلود پروژه کارآموزی حسابداری آموزش و پرورش

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :11

 

بخشی از متن کارآموزی

وظایف قسمت کارگزینی عبارتند از :
-1 کنترل و ورود و خروج کارکنان در دفتر اندیکاتور .
-2 تنظیم ساعت ورود و امضاء و ساعت خروج.
-3 تنظیم مرخصی های ساعتی و روزانه و محاسبه آنها.
-4 صدور حکم مأموریت های افراد.
-5 نظارت و کنترل لیست های حقوقی و تأیید آنها.
-6 محاسبه سنوات خدمت پرسنلی.
-7 صدور شماره پرسنلی افراد.
-8 جواب دادن نامه های اداری مربوطه.
-9 تنظیم اضافه کار پرسنل.
-10 تطبیق و ترفیع ،ارتقاء و انتصاب در سازمان های دولتی
حدوداً 20% از نیروهای رسمی براساس ارزشیابی پایان سال مورد تشویق قرار خواهند گرفت و یک نفر هم بر اساس نیروهای موجود شهرستانی در صورت بالا بردن ارزشیابی بالای 7 سال یا بالاتر مشمول تشویق می گردد که این تشویق می تواند به صورت مالی یا اینکه به صورت ترفیع به مقامی بالاتر در حد خود سازمان صورت گیرد که به مقامی که شایسته باشد به مقام معاونت اداری تبدیل شود ولی در حال حاضر به علت حجم زیادکار و کم کردن نیرو طبق تحلیل نیرو مبنی بر 20% نیروی اداری هم چنین کاری ممکن نمی باشد.
-11انتقال و مأموریت ها
در صورتی که پرسنل رسمی می خواهد از سازمانی به سازمان دیگر درخواست انتقال را داشته باشند با نظر مسئول شهرستان و مدیریت استان و موافقت مدیر آموزش و پرورش و دستگاه های مورد نظر انجام می گیرد و بعد از مراحل قانونی و طبق آیین نامه ها این انتقال صورت خواهد گرفت و در ضمن تمامی مأموریت ها و اضافه کاری های کارکنان آموزش و پرورش طبق قوانین و ضوابط اعمال شده و اضافه کارهای کارکنان بر طبق ساعت های اضافه کاری محاسبه و به آنها اهداء خواهد شد که مأموریت بین از 00/100 تومان تا 00/800 تومان می باشد.
-12 مرخصی استحقاقی – استعلاجی ، بدون حقوق و اظطراری
مرخصی اسحقاقی : مرخصی است که آنان نوع مرخصی است که به نسبت مدت خدمت کارکنان به آنان تعلق می گیرد. و حداکثر این نوع مرخصی تا 3 روز برای همکاران می باشد. که در یک سال این مرخصی 12 روز که در یک سال تجاوز نمی کند که تعطیلات فصلی اعضای آموزشی تا میزان دو ماه در سال به حساب مرخصی استحقاقی آنان در همان سال منظور می شود.

واحد حسابداری و امور مالی:


1-مطالعه و شناخت سازمان اداری واحد حسابداری:
واحد حسابداری یکی از رکن های اصلی و اساسی هر اداره می باشد که فن تجزیه و تحلیل و ثبت و اندازه گیری رویدادهای مالی را به عهده دارد. که رویداد های مربوط به هر کالا یا جنس و خدماتی که خریداری می شود و به اداره می آید . از حسابداری می گذرد و به نقاط دیگر اداره منتقل می یابد. از رهبری و اداره امور حسابداری اعم از تأمین اعتبار ،دریافت و پرداخت، اعتبارات و تعهدات، تنظیم حسابها ، رسیدگی و ممیزی اسناد هزینه ای توسط امور حسابداری بررسی و انجام می گیرد. و انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب طبق مقررات و آئین نامه ها و دستور العمل های مالی و تهیه ، تنظیم و ارائه گزارش از فعالیتهای انجام شده و مشکلات به مدیریت متبوع و انجام سایر امور در چهارچوب وظایف محول می گردد.
2- مدرک تحصیلی و سوابق و تجربیات مسئولین حسابداری:
یکی از مهمترین اصل حسابداری سابقه و مدرک تحصیلی حسابدار می باشد که می تواند کارهای خود را سریع تر و راحت تر انجام دهد. سابقه 17 سال لیسانس حسابداری – مدرک تحصیلی یکی از مسئولین 13 سال و فوق دیپلم حسابداری است. و تجربیات یک حسابدار باعث می شود که آن حسابدار کمتر اشتباه کند و مدرک تحصیلی مورد رشته در رابطه با کار مورد نظر باعث عدم اشتباه در زمینه حسابداری می شود.
3-شناخت وظایف و نقش مسئولین :
به طور کلی شناخت حسابداری و اطلاعات آن بایستی یکی از ویژگی خاصی برخوردار باشد تا در فرآیند تصمیم گیری مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی های کیفی عبارتند از

  • اطلاعات نظیر

2-مرتبط بودن با سایر بخشها

3- قابلیت اتکاء از جمله ضمیمه هایی است که با میزان بکارگیری اطلاعات به موقع و به هنگام نیز از دیگر فاکتورهای تعیین کننده به شمار می آید

 4- نقش حسابداری در تصمیم گیری مدیریت بسیار مهم است.

ویژگی های کمی عبارتند از :


1- اهتمام لازم جهت حسن اجرای ضوابط و مقررات و دستور العمل ها در زمینه شغل مورد تصدی .
2-مراقبت در حسن اجرای امور مالی با توجه به قوانین و مقررات و آئین نامه های مربوط.
3-بررسی و امضاء صورت تغییرات لیستها و اسناد حقوقی و فوق العاده و مزایای معلمان و سایر کارکنانی که از بودجه دولت پرداخت می شود.
4-تهیه وتنظیم فهرست کلی از لیست های حقوقی و فوق العاده و مزایای ماهانه معلمان و سایر کارکنان.
5- رسیدگی و امضاء کلیه اسناد و مدارک و هزینه های اداری از قبیل اسناد بهای آب ، برق مصرفی ، مکالمات تلفنی ،خرید وسایل، ملزومات ، سوخت زمستانی و اجاره بها و .....
6-بررسی و امضای تمام چک هایی که به منظور پرداخت حقوق و فوق العاده ها و سایر مزایای کارکنان و هزینه های اداری صادر می شود و مراقبت در انجام امور مربوط به دریافت ها و پرداخت ها.
7- اقدام لازم در مورد تهیه و تنظیم دفاتر و اوراق محاسباتی مورد احتیاج.
8-بررسی و امضای برگهای محاسباتی .
9-بررسی و امضاء پیش نویس اجاره فرمها و سایر احکام مالی.
10- همکاری با مسئول آمار بودجه در مورد تنظیم بودجه آموزش و پرورش منطقه و بخشهای تابعه.
11- نظارت بر انجام امور مربوط به اموال و حساب کتب درسی.
12-تخصیص بودجه و آگاهی از فصول و مواد هزینه

سازمان به دلایل عمده به بودجه بندی نیازمند است:
1- نشان دادن فهم مالی برنامه

  • شناساندن منابع مورد نیاز اجرای برنامه ها.
  • بدست آوردن معیار سنجش.
  • نظارت و کنترل نتیجه ها در مقایسه با برنامه ها.

بودجه مسیر تکوینی آن چهار مرحله دارد که عبارتند از :

  • بودجه به عنوان ابزار کنترل
  • بودجه به عنوان ابزار مالی مدیریت مالی است.
  • بودجه برنامه به عنوان ابزاری برنامه ریزی
  • بودجه به عنوان ابزار راهبردی است.
    روش بودجه بندی بر حسب هدف ها و انتظاراتی که در طی دوران متمادی سپری کرده است سیر تحولی گوناگون داشته است.

 مطالعه اعتبارات و مراحل تأمین اعتبار
تأمین اعتبار از وزارت خارجه به اداره آموزش و پرورش کل مناطق می دهند.
6- مطالعه واحد دریافت و پرداخت و مراحل تنظیم اسناد و حقوق و پرسنلی.
- تنظیم اسناد حقوقی و مطالبات پس از دریافت اعتبار از طریق مناطق و شهرستان ها تنظیم جهت پرداخت اداره کل آموزش و پرورش در سال وپرداخت شود.
- بررسی و امضاء صورت تغییرات لیستها و اسناد حقوقی و فوق العاده و مزایای معلمان و سایر پرسنلی که از بودجه دولت پرداخت می شود.
- تهیه و تنظیم فهرست کلی از لیست ها حقوق و فوق العاده و مزایای ماهانه معلمان و سایر کارکنان.
- رسیدگی و امضاء کلیه اسناد و مدارک و هزینه های اداری از قبیل اسناد و بهای آب، برق مصرفی، مکالمات تلفنی ،ملزومات و اجاره بها و ....
- بررسی و امضای تمام چک هایی که به منظور پرداخت حقوق و فوق العاده ها و سایر مزایای کارکنان و هزینه های اداری صادر می شود و مراقبت در انجام امور مربوط به دریافت ها و پرداخت ها.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه کارآموزی حسابداری آموزش و پرورش

دانلود گزارش کـارآمـوزی بررسی سیستم حسابداری (بانک ملی)

اختصاصی از فی توو دانلود گزارش کـارآمـوزی بررسی سیستم حسابداری (بانک ملی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کـارآمـوزی بررسی سیستم حسابداری (بانک ملی)


دانلود گزارش کـارآمـوزی بررسی سیستم حسابداری (بانک ملی)

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :55

 

فهرست مطالب :                                                                  

مقدمه

فصل اول

آشنایی با مکان کارآموزی

بانک مرکزی

سایر بانکها در ایران

بانکها پس از انقلاب

فصل دوم

تاریخچه حسابداری

اهمیت حسابداری

موضوع حسابداری

تعریف حسابداری

مفاهیم حسابداری

مفروضات حسابداری

اصول حسابداری

اهم فعالیتهای یک بانک

کد سرفصلهای نگهداری شده در بانک

ترازآزمایشی

افتتاحیه و اختتامیه

تراز آزمایشی اختتامیه

تراز آزمایشی افتتاحیه

صورت سود و زیان

فصل سوم

نتیجه گیری

 

مقدمه:

پیشرفت سالیان اخیر در زمینه علوم و فنون این انگیزه را در متفکر و صاحبنظر به وجود آورده است که او می باید و می تواند از تمام اطلاعات و معلومات موجود در حیطه کار خود در جهت نوآوری استفاده کند تا با استفاده از این نوآوری در جهت پیشرد آن سازمان و یا محیط اقتصادی کوشش نماید بی شک رشته حسابداری یکی از این علوم و فنونی است که در هر زمان بویژه در سازمانهای پولی و مالی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است هدف از تأسیس این رشته تربیت نیروی انسانی کار آمد و متخصص جهت کمک مدیران مؤسسات و شرکتهای خدماتی و تولیدی است تا در این راستا با استفاده از فنون مختلف  حسابداری از چگونگی فعالیت شرکت یا موسسه در آینده با توجه به صورتهای مالی از جمله سود و زیان می باشد.

فصل اول

آشنایی با مکان کارآموزی

مکان مورد نظر یک شعبه از بانک های ملی واحد ایذه میباشد. شعبه فلکه پاسداران.

این مکان یک مؤسسه ی مکان دولتی میباشد.

شامل سه باجه میباشد.

باجه اول  که از دو باجه ی دیگر مجزا میباشد، مربوط به رئیس شعبه میباشد.

که نظارت بر کل لیست های بانک را برعهده دارد. از جمله وظایف ایشان تهیه و تنظیم مدارک درخواست کنندگان وام های متنوع- حسابرسی و تأیید حسابها در پایان در هر روز کاری- برقراری نظم رسیدگی و کنترل فعالیتها و رفت و آمد کارکنان بانکها .

باجه دوم مربوط به معروف (gr.I ) گروه یک می باشد. فعالیتهای عمده ی این باجه رسیدگی حسابهای جاری حساب چکها دریافت اقساط وام ها  قسط وام ازدواج، وام جهیزیه، وام  مسکن و غیره میباشد. که در زمینه دریافت و پرداخت و یا افزایش و کاهش حساب مشتریان از طریق واریز وجه نقد و یا برداشت از طریق چک ملی می ورزند. و کار عمده ی این گروه رسیدگی؛ حسابهای ذکر شده میباشد. که در پایان وقت مانده گیری می شود و باید بین حساب صندوق و موجودی وجه نقد تراز برقرار باشد.

باجه ی سوم: معروف به (gr2 ) گروه دوم می باشد. فعالیت های این گروه در رابطه با حسابهای قرض الحسنه ی کوتاه مدت و بلند مدت، که همان واریز و برداشت میباشد. همچنین دیگر فعالیت این گروه دریافت فیش های آب، برق، تلفن، گاز، میباشد که هر کدام از این عنوانها بانک معین و سر فصل خاص میباشند، که توسط مسئول باجه به ازای مبلغ ذکر شده در فیش از مشتریان دریافت می گردد که موجب افزایش صندوق بانک  می شوند.

در پایان وقت کاری توسط مسئول باجه باید از حسابهای ذکر شده مانده گیری شود و مانده ی صندوق با وجه نقد نیز باید تراز شود که در این صورت نشانگر تأیید حسابهانند. در پایان وقت اداری فعالیتها و حسابهای مربوطه به دو باجه  بر سیستم مادر وارد شده و این سیستم کامپیوتری توسط رئیس شعبه بازبینی و بررسی میشوند که در اصل همان نتیجه گیری از فعالیتهایی روزانه بانک میباشد. آخرین کاری که در یک بانک قرار می گیرد انتقال گزارش روزمره ی کار به حوزه  سرپرستی میباشد.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کـارآمـوزی بررسی سیستم حسابداری (بانک ملی)