لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:23
فهرست و توضیحات:
خلاصه نویسی ارزشیابی آموزشی
مقدمه :
فصل اول
تعریف سیستم
افراد اصلی نظام
فرایند
بروندادها
پیامدها
مفهوم ارزیابی آموزشی و تحول آن :
تعریف گوباولینکلن
تشابه و تفاوت
نقش ارزشیابی آموزشی
تفاوت پژوهش و ارزیابی آموزشی :
از روش نظام داری برخوردارند . هدف پژوهش آموزشی یافتن دانش تازه درباره عناصر نظام آموزشی و پاسخ به سوال های کلی است تا بتوان پاسخ به دست آمده درباره عناصر را به موارد مشابه تعمیم داد و هدفش به طور کلی مشخص کردن یک موقعیت نامعین است .
هدف ارزیابی آموزشی قضاوت یا توافق درباره ارزش عناصر نظام آموزشی می باشد .
ملاک ها ، نشانگرها ، استنانداردها و کابرد آنها در ارزیابی آموزشی :
ملاک : ویژگی با جنبه ای از پدیده مورد ارزیابی که قضاوت در مورد آن انجام می گیرد .
مشخصه هایی است که برای گردآوری داده ها جهت قضاوت درباره ملاک های مورد نظر به کار برده می شود .
استانداردهای اجرای ارزیابی آموزشی
به دو صورت می باشند : (1) مقایسه وضعیت موجود با رسالت و هدف ها
(2) مقایسه با استانداردهای از قبل تعیین شده
سنجش نیازها : که همان نیاز سنجش می باشد ، یعنی فاصله میان نتایج جاری و نتایج مورد نظر درباره بروندادها و پیامدهای نظام به مشخص ش
تحقیق درباره خلاصه نویسی ارزشیابی آموزشی