لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:55
فهرست مطالب:
ارتقای اثر بخشی نیروی کار
موفقیت و اثر بخشی
ی
سازه ها اثر بخشی
گروههای کار
عوامل تعیین کننده اثر بخشی کار
نظریه تقویت واثر بخشی
پاداش برای اثر بخشی مدیر :
پاداش برای حرکت در راستای هدفهای جدید :
کار مزد های فوق العاده برای کادر فروش :
پاداش برای داشتن مهارت :
پاداش برای نیروی کار تند آموز :
پاداش متناسب با تواناییها :
پاداش متناسب با افکار مشارکت جویانه ونو آوری :
نتیجه گیری
توجه به شناخت اجتماعی هم در سازمانهای خدماتی وهم درسازمانهای تولیدی برای حصول به عملکرد مورد انتظار واستاندارد متفاوت است .
مداخله بازخورد عملکرد در الگوی تغییر رفتار سازمانی عمدتا شامل هدفهای از پیش تعیین شده ونمایش هندسی اطلاعات رفتارهای عملکرد کارکنان است تقویت کننده های اجتماعی در بر گیرنده سرپرستان و مدیران فعال و کار آزموده ای است که شناخت وتوجه کلامی غیر کلامی خاصی نسبت به رفتارهای کارکنان دارند بنابراین ، اولین وجه تمایز نوع سازمان را می توان اهمیت ارتباط بین کاربرد تغییر رفتار سازمانی وعملکرد دانست . میانگین افزایش عملکرد به میزان 33 درصد در سازمانهای تولیدی و 13 درصد در سازمانهای خدماتی برای مدیران موفق واثر بخش
تحقیق در مورد بررسی سازه ها وراههای ارتقای اثر بخشی نیروی کار