نظریات مزیت نسبی در زمینه تجارت بین الملل
lآدام اسمیت: توجیه اقتصادی تجارت را بر مبنای اصل تقسیم کار و تخصص بنیان نهاد.
lدیوید ریکاردو: مزیت نسبی را در چهار چوب نظریه ارزش- کار ارائه کرد.
lهابرلر: مزیت نسبی را بر اساس نظریه هزینه فرصت تشریح کرد.
lهکشر اهلین: این نظریه بر اختلاف میان موجودی عوامل و شدت کاربرد عوامل استوار است.
lلیندر: این نظریه درباره تجارت کالا در دو کشور بدون در نظر گرفتن مسیر تجارت بحث می کند.
شامل 30 اسلاید powerpoint
دانلود پاورپوینت بررسی مزیت نسبی صادراتی صنایع غذایی