فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (نقش و تأثیر زنان در بیداری اسلامی )

اختصاصی از فی توو تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (نقش و تأثیر زنان در بیداری اسلامی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران
نقش و تأثیر زنان در بیداری اسلامی

فایل word قابل ویرایش

مقدمه:

رسالت زن دست¬یابی به مقام والای کرامت و انسانیت است به¬گونه¬ای که بتواند در سرنوشت خود و جامعه دخالت کند. در زمان حاضر با هجمه¬ی فرهنگی دشمنان به¬ویژه استعمارگران غربی، گوهر آفرینش به¬عنوان یک کالا به¬منظور استفاده های غیراخلاقی در شرکت های پورنوگرافی و... درآمده و ستم و تبعیض نسبت به زن به یک تراژدی تاریخی و جهانی بدل گشته و کالای زن در قالب فرهنگ برهنگی با نازل ترین قیمت به حراج گذاشته می شود. بنابراین برای رهایی از این غوغای برهنگی فرهنگی و بازگشت زن به شخصیت و کرامت واقعی¬اش و همچنین حرکت در مسیر کمال و تعالی، الهام از الگوهایی که بتوانند به¬سان خورشید راه¬نمای زن امروز باشند ضروری است. یکی از بافضیلت¬ترین این الگوها حضرت زینب(س) است؛ زن آزاده¬ای که در سخت-ترین شرایط ظلم و جور و فساد، تأثیرچشم¬گیری بر جامعه گذاشت و پایه¬های ستم و بی¬عدالتی را ویران کرد. علم آموزی، استقامت و پای¬داری، حجاب و عفاف، صبر و شکیبایی و شجاعت مهمترین ویژگی¬های این بانوی بزرگوار است که زنان امروز می¬توانند با الهام از آن¬ها به سعادت و کمال برسند.

چه شیوه¬ای برگزیند تا این سه خطر را دفع کند؟ با الهام از فکر بلند و ایمان قوی، دو شیوه¬ی حساس و مهم را انتخاب می¬کند: یکی حضور در صحنه¬ی مبارزه، سیاست و اجتماع مخوف آن زمان و دیگری شیوه¬ی تبلیغ در زمان اسارت.

تعداد صفحات : 5 صفحه

نوع فایل : word (قابل ویرایش )


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (نقش و تأثیر زنان در بیداری اسلامی )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.