فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تأثیر رقابت در بازار محصول بر معاملات با اشخاص وابسته

اختصاصی از فی توو تأثیر رقابت در بازار محصول بر معاملات با اشخاص وابسته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

برای برآورد مدل آماری نیز روش رگرسیون خطی چندگانه با استفاده از دادههای تابلویی مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج پژوهش حاضر نشان میدهد که رقابت در بازار محصول بر حجم خرید از اشخاص وابسته تأثیر معناداری ندارد. رقابت در بازار محصول بر حجم فروش به اشخاص وابسته تأثیر معکوس معنادری دارد. که با نتایج پژوهشهای خانا و پاپلو ) 1222 ( و نادری پلنگی ) 4161 ( همخوانی دارد.


دانلود با لینک مستقیم


تأثیر رقابت در بازار محصول بر معاملات با اشخاص وابسته
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.