فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بتن مگر

اختصاصی از فی توو بتن مگر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 26

 

بتن مگر

ید این سئوال پیش آید که اصلا بتن مگر چیست؟

از بتن مگر می توان گفت که برای همسطح کردن زمین و عملیات دیگر که در روی زمین باید اجرا شود. این بتون عملیات را در روی این بتون انجام داد.

ساخت بتون مگر با عیار سیمان کمتر است و روش درست کردن بتون و اندازه عیار سیمان آن به آن بتونی که برای بتون ریزی استفاده می شود کاملا متفاوت است. بعد از همسطح کردن زمین و کف بستر، مقداری میخ را باید در زمین به همان اندازه که بتون مگر باید پوشیده شود در زمین بکوبند و این میخها باید هم اندازه باشد و به وسیلة دوربین نیوو آن را مسطح می کنند.

در اینجا طبق نقشه باید 10 سانتی‌ متر بتون ‌مگر ریخته شود. و به این ترتیب این میخ‌ ها را به اندازة 10 سانتی‌ متر در بالای زمین بکوبیم و بعد از این که میخها را کوبیدیم و همه آنها اندازه‌هایشان به اندازة 10 سانتی‌متر بود بوسیلة‌ یک ریسمان این میخ‌ها را به همدیگر وصل کنیم و بعد از ریسمان زدن تا زیر این ریسمان ها را باید بتون مگر ریخت. باید حتماً دقت شود زمین باید قبل از بتون مگر ریختن بلوک باید کاملا تمیز باشد و عاری از هرگونه پستی و بلندی در آن باشد.

بعد از اینکه به وسیلة کارگران بتون مگر ریخته شد آنجا را کاملا صاف و به صورت یک دست باید بتن مگر در آن ریخته شود و تمام قسمت های بلوک به یک اندازه باید بتون ریخته شود و بعد از ریختن بتون مگر باید آن را رها کرد تا این بتون خشک شود.

عرض پی نسبت به عرض دیوار، مقاومت زمین و بار وارده عرض پی باید مقداری بیشتر از عرض دیواری که روی آن قرار می گیرد باشد این مقدار اضافی عرض بستگی به میزان بار وارده از ساختمان بر پی و جنس و مقاومت زمین زیر پی دارد بدین معنی که عرض پی نسبت مستقیم با میزان بار وارده دارد یعنی هر چه میزان بار بیشتر باشد عرض پی هم زیادتر خواهد بود عرض پی نسبت عکس با مقاومت زمین زیر پی دارد یعنی هر چه مقاومت زمین زیر پی کمتر باشد سطح پی و در نتیجه عرض پی بیشتر خواهد بود در مواقعی که در افزایش طول محدودیت داشته باشیم برای ثابت ماندن سطح پی باید به عرض آن اضافه کرد.


دانلود با لینک مستقیم


بتن مگر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.