فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هوش تجاری در صنایع و فرآیند ساخت سیتم های هوش تجاری

اختصاصی از فی توو هوش تجاری در صنایع و فرآیند ساخت سیتم های هوش تجاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

هوش تجاری در صنایع و فرآیند ساخت سیتم های هوش تجاری


هوش تجاری در صنایع و فرآیند ساخت سیتم های هوش تجاری

این پایان نامه، شامل 142 صفحه و برای دانشجویان رشته ی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر تهیه شده است.

در ادامه چکیده ای از این فایل را جهت خواندن شما عزیزان قرار داده ایم.

 

چکیده:

این پروژه با هدف تشریح فرایندهای ساخت سیستم‌های هوش تجاری صورت گرفته است‌. نویسندگان با درنظرگرفتن ویژگیهای سیستم‌های هوش تجاری، متدولوژی ویژه‌ای را برای ایجاد و به کارگیری این گونه سیستم‌ها در سازمان پیشنهاد کرده‌اند. این بررسی‌ها بر اهداف و سطوح کارکردی هوش تجاری در سازمانها تمرکز دارد. از ‌این رو در زمینه حاضر، رویکردی که مورد استفاده قرار گرفته است دو مرحله اصلی را در برمی گیرد که از یک تقابل نسبت به یکدیگر برخوردارند، یعنی ایجاد سیستم هوش تجاری و به کارگیری سیستم هوش تجاری. بخش گسترده‌ای از این پروژه متوجه هدف‌ها و وظایفی است که برای ایجاد و پیاده‌سازی هوش تجاری مورد نظر است. واقعیت اجتماعی- اقتصادی سازمانهای امروز، آنها را ملزم به جستجوی ابزارهایی برای تسهیل فرایند کسب اثربخش داده ها، پردازش و تحلیل وسیع آنها از منابع مختلف و پراکنده کرده است تا براساس آن پایه‌ای را برای کشف دانش جدید بنا نهند.برای سالیان متمادی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت(MIS)، سازمانها را در انجام وظایف مختلفشان مورد حمایت قرار داده اند؛ هر چند، امروزه به سیستم‌های اطلاعاتی، توجه کمی می‌شود. تاکنون سیستم‌های اطلاعات مدیریت موجود مانند MIS, DSS, ES, EIS نتوانسته است انتظارات تصمیم گیرندگان سازمانی را، به ویژه در موارد زیر برآورده سازد :

1- گرفتن تصمیمات در فوریتهای زمانی، 2- سد کردن رقابت3 - به دست آوردن اطلاعات مختلف با دیدگاه‌های متفاوت

- برای انجام تحلیلهای مداوم روی داده‌های بیشمار و ملاحظه متغیرهای مختلف مربوط به عملکرد سازمان .

به طور ساده، سیستم‌های اطلاعات مدیریت که به آنها اشاره شد، قادر به ایجاد یکپارچگی میان داده‌های مختلف، پراکنده و ناهمگن نبوده اند و همچنین آنها نتوانسته‌اند داده‌ها را با توجه به زمینه‌های وسیع موجود، به گونه‌ای اثربخش تفسیر کنند و قادر به شناسایی مناسب وابستگی‌های موجود میان داده‌های جدید نبوده اند. دلایل موجود حکایت از وجود تکنیکهای نامناسب برای دستیابی، تحلیل، کشف و تفسیر داده‌ها دارد.


دانلود با لینک مستقیم


هوش تجاری در صنایع و فرآیند ساخت سیتم های هوش تجاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.