فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت الیاف برگی و میوه ای

اختصاصی از فی توو دانلود پاورپوینت الیاف برگی و میوه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت الیاف برگی و میوه ای


دانلود پاورپوینت  الیاف برگی و میوه ای

1-الیاف گیاهی سیسال:

سیسال از گیاهی بومی به نام آگاو سیسالانا بدست می آیدکه از گیاهان بومی آمریکای مرکزی است ویک گیاه سازگار با مناطق استوایی و نیمه خشک است اما امروزه در کشورهایی چون هائیتی مکزیکو و برزیل و سایر نواحی آمریکای جنوبی کشت می شود این گیاه دارای مقاومت بالا در برابر خشکی و درجه حرارت بالای محیط است برگ های این گیاه وسیع و مسطح و کلفت هستند و روی تنه گیاه در می آیند .

وقتی عمر گیاه به شش یا هفت سال رسید شروع به گل دادن می کند و طول ساقه ان به ۶.۰۹مترمی رسد در این حین جوانه ها از گیاه خارج و تشکیل نهال کوچکی را می دهد این نهال از گیاه اصلی جدا شده و به زمین می ریزد و رشد خود راادامه می دهد که بعد از طی فرایند گل دهی گیاه اصلی می میرد .

 در برداشت برگ های سیسال چیدن آنها به صورتی انجام می گیرد که تا هفت برگ در خود بوته باقی بماند و همه آنها چیده نشود که بعدچینش شکل ساقه آن تقریبا مشابه تنه درخت خرما است .

بعد از حمل و نقل برگ های سیسال به محل کارگاه روند پالایش آنها آغاز می گردد بطوری که میتوان این فرایند را بعنوان اصلی ترین مرحله بعد از برداشت نام برد در این فرایند برگهای سیسال توسط یک دستگاه مکانیکی خراش داده شده و الیاف از برگ ها خارج می شوندو ضایعات برگ از آن جدا می گردند.

طول فیبر های سیسال به سه قسمت تقسیم می شود :که الیاف بلند (با طول بیش از 0.9 متر) الیاف متوسط (بین 0.7 الی 0.9 متر) و الیاف کوتاه (بین 0.6 الی 0.7 متر می باشد.

شامل 7 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت الیاف برگی و میوه ای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.