فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق کامل درباره طرح نمونه به منظور طراحی سیستم های زیربنایی اطلاعاتی

اختصاصی از فی توو دانلود تحقیق کامل درباره طرح نمونه به منظور طراحی سیستم های زیربنایی اطلاعاتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق کامل درباره طرح نمونه به منظور طراحی سیستم های زیربنایی اطلاعاتی


دانلود تحقیق کامل درباره طرح نمونه به منظور طراحی سیستم های زیربنایی اطلاعاتی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 12
فهرست و توضیحات:

خلاصه

مقدمه

خصوصیات و ویژگیهای سرویسهای راه دور

سرویسها و خدمات مورد تقاضا

بازرسی ها و تشخیص های از راه دور

ابزار تخصصی راه دور و بهینه سازی فرآیند

هدایت و مسیردهی سطح 3

مدلسازی نمونه ای

چهارچوب (فضای) کاری سیستم

ساختار پرونده (برنامه تنظیم شده)

یک مثال مرتبط و کاربردی

جمع بندی و نتیجه گیری

 

خلاصه:

برای برقراری ارتباط مطلوب و نگهداشتن آن، سرویس دهی به مشتری یکی از موارد لازم و ضروری است. بسیاری از شرکتها تمایل دارند تا هزینه های مربوط به چنین خدماتی را (تا حد امکان) کاهش دهند. آنها با استفاده از ابزارهای IT بدنبال راه حلی کارآمد و مؤثر هستند. این مقاله در مورد اینکه چنین سرویس هایی، چگونه قابلیت انعطاف پذیری و میزان اطمینان از یک سیستم را می تواند افزایش دهد بحث کرده و چگونگی آن را توضیح می دهد.

مقدمه:

با عمومی شدن و توسعه اقتصاد جهانی، فرآیندها و عملیاتهای ساخت و تولید در زمینه کیفیت محصول نهایی و ارائه سرویس و خدمات پس از فروش به مصرف کننده با چالشهای بزرگی مواجه شده است. طراحی بر اساس حمایت بیشتر از مشتری و متمرکز کردن فرآیند تولید تا حد امکان صورت گرفته است. تلاش بر این است که مدت زمان سرویس دهی کالا را به (بیش از) 20 سال برسانند. سازندگان، برای بهره برداری بهتر از کالا توسط مصرف کننده و در نتیجه افزایش طول عمر کالا، توصیه هایی را به مشتریان ارائه کنند. تمامی موارد ذکر شده ارتباط مستقیم با کارآیی و سرویس دهی مطلوب دستگاه دارند. مطلب دیگر انجام تحقیق و بررسی در ارتباط با افراد مختلف و سلیقه های آنها می باشد. مورد دیگر ساده کردن کارکرد با وسیله بمنظور سهولت آموزش آن است. این خدمات برای هر دسته از افراد باید با زبان آنها مطرح و توضیح داده شوند، در این رابطه باید مسائلی از قبیل فرهنگ آنها مد نظر قرار بگیرند. این سیستم باید انعطاف پذیری لازم برای ارائه خدمات مورد نظر را داشته باشد. نکته مهم طول عمر وسیله است که در عرصه تجارت و فروش کالای تولیدی نقش مهمی را ایفا می کند. همواره تلاش شرکتها بر این است که محصول بهتر و با کیفیت بالاتر عرضه کنند تا در زمینه رقابت با سایرین بتوانند از آنها پیشی بگیرند. عملیات تولید و ساخت باید به گونه ای سازمان دهی شود که نهایت، رضایت مصرف کننده حاصل شود. در این رابطه ابزار و تجهیزات بکار گرفته شده، بسیار مهم و قابل توجه هستند. آگاهی و شناخت از تأثیر (اقتصادی) چنین عواملی و همین طور اجزاء و مؤلفه های تکنیکی و فنی مرتبط با آنها می توانند زمینه ساز دست یابی یک شرکت به هدف مورد نظر باشند.

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درباره طرح نمونه به منظور طراحی سیستم های زیربنایی اطلاعاتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.