فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله سرطان معده و ارتباط گذشته این بیماری با زمان حال

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله سرطان معده و ارتباط گذشته این بیماری با زمان حال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله سرطان معده و ارتباط گذشته این بیماری با زمان حال


دانلود مقاله سرطان معده و ارتباط گذشته این بیماری با زمان حال

مطالعه جغرافیایی در سطح زمین حاکی از آن است که ما بدون آگاهی از علم پزشکی سطح زندگی مناسبی را نخواهیم داشت.اکثر اوقات سطح زندگی پایین هیچ توجهی ندارد که محققین در عمل اکثر متولدین بچه های دنیا را در معادل و بهبود الگوهای پرورش گاهی می دانند.

هر چیزی به هر شکلی یک ارتباط ساده از فرضیات تحقیق را دارد که نشان از عدم قدردانی از آنها را دارد.

Leon و Dave یک تصویری از زندگی هفتگی ارائه کردند که :

میزان مرگ و میر از بیماری سرطان معده در سال 1993-1991 از میان مردان 74-65 رابطه بسیار نزدیک با میزان مرگ و میر در بین کودکانی در 1993-1991 در 27 کشور دنیا متولد شده اند دارد. این قاعده مانند ارتباط بین مرگ و میر در زنان و تغییر رویه زندگی آنها که منجر به کاهش مرگ و میر در کودکان است استوار است. اغلب مرگ و میر در بین کودکانی اتفاق می افتد که ضعیف تر نسبت به بقیه بودند و در سالهای 1923-1921 هیچ چیز نبود تا میزان مرگ و میر در کودکان را کاهش دهد.

در زیر خلاصه ای از نتایج بررسی میزان مرگ و میر در مردان 74-65 در برابر میزان مرگ و میر در کودکان آمده است. مرگ و میر در اثر سرطان معده ارتباط زیادی با شرایط زندگی داشت. که اگر در لحظه ای که به دنیا می آمدند جان نمی دادند با شروع زندگی آنها بیماری سرطان معده و سل همیشه در کمین آنها بود که بر اثر آنها میمردند. میزان مرگ و میر در اثر این دو بیماری ارتباط زیادی با هم داشتند که مرگ و میر در کودکان رایج ترین آنها بود.

به نظر می رسید که بیماری سرطان معده موثر از شرایط زندگی بود و بسیاری سل یک بحران در زندگی گذشتگان بود. در حالی که اگر وضع زندگی خود را بهبود بخشیم هم برای زمانی که در آن هستیم و هم برای آینده مان مناسب است.

اکثر نتایج بیماری سرطان معده مواردی بود که از مطالعات ژاپنی هایی که به هاوایی سفر کردند و مطالعاتی که در داخل انگلستان انجام داده شد نشانگر این بود که کودکانی که در مناطق شلوغ و پر جمعیت زندگی می کردند بیشتر در معرض بیماری سرطان معده بودند و ارتباطی بین مریضی قلبی و بیماری سرطان معده که در مرگ و میر موثر بود هیچ ارتباطی نداشت.

اکثر عامل سرطان معده در دنیا از کشیدن سیگار و دیگر عوامل موثر بود. عفونت ریه در اکثر خانواده هایی که زندگی فقیرانه ای داشتند رایج بود. که این باعث می شد که شرایط خوبی فراهم شود تا در معرض  بیماری سرطان معده قرار گیرند که اغلب بچه به عفونت مزمن مبتلا می شوند و شیوع عفونت در دنیا از عوامل ابتلا به سرطان معده بود که ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشتند.

Dave – Leon نشان دادند که فردی که در سالهای اولیه زندگی به عفونت مبتلا شود ممکن است در دهه بعد به بیماری خطرناکی مبتلا می شدند. در اغلب مطالعات بیماری قلبی

شامل 4 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله سرطان معده و ارتباط گذشته این بیماری با زمان حال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.