فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مطالعات وضع موجود روستای میموندره

اختصاصی از فی توو تحقیق در مورد مطالعات وضع موجود روستای میموندره دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مطالعات وضع موجود روستای میموندره


تحقیق در مورد مطالعات وضع موجود روستای میموندره

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه15

"مطالعات وضع موجود روستای میموندره"

الف: مطالعات طبیعی و جغرافیایی :

وضعیت طبیعی روستا:

روستا میموندره در دشت ودر دامنه کوه قرار گرفته است.

خاک روستا:

خاکهای محدوده روستا ی میموندره از نظر حاصلخیزی ،درجه نفوذپذیری آب در خاک عمق جزء خاکهای درجه دو سه طبقه بندی شده است. می توان گفت غالب اراضی از نظر کشاورزی دارای استعداد متوسطی بوده ودر صورت وجود آب می تواند موقعیت مناسبی را از نظر کشاورزی برای روست ایجاد نماید.

پوشش گیاهی روستا :

 در اطراف روستای میموندره هیچگونه جنگل و.جود ندارد بیشتر زمینهای منطقه راباغات تشکیل داده اند.

 

عمده روستا نیز شامل باغات انگور است که مهمترین محصولات باغی روستا را تشکیل می دهد .سایر محصولات باغی روستا گردو - بادام میوهای درختی می باشد که برای مصرف خانوار ها قابل استفاده بوده ودر آمد اقتصادی چندانی برای روستا ندارد عمده محصولات کشاورزی روستا آبی است و شیوه آبیاری غرق آب می باشد

 

نقش عوامل طبیعی روستا بر بافت ساختمانها:

 در روستای میموندره به دلیل اینکه این روستا در منطقه سردسیر واقع شده است و خانه ها متراکم هستند این  خانه ها اکثرا" با دیوارهای ضخیم و با خشت وگل ساخته می شوند.

شناخت محیط تاریخی:

تغییر و تحولاتی که در تقسیمات کشوری سال 1376در سطح استان زنجان صورت گرفت هم قلمرو کل استان را محدود تر نمود و هم تقسیمات داخل آن دچار تغییرات اساسی شد براساس این تغییرات تعدادشهرستان ها نیز به 12مورد افزایش پیدا کرد .

در نتیجه به همگام سازی مشخصه های مختلف جمعیتی و مسکن و شاخص های اصلی این بخش برای شهرهای جدید استان بعنوان یک ضرورت احساس می گردد.در این راستا مجموعه حاضر سعی دارد با استناد نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1375 شاخص های عمده و اساسی هر شهر را به همراه تحلیلی کوتاه و مفید ارائه نماید.

 

موقعیت ،حدود،وسعت و تعدادشهرهای استان:

استان بر اساس آخرین تقسیمات اداری و سیاسی در سال 1376 دوازده شهر به نامهای ابهـــــــر،آببر،خرمدره،دندی،زرین آباد،سلطانیه ،صائین قلعه،قیدار،گرماب،ماهنشان،هیــــدج بوده است.

 

استان زنجان:

 بر اساس آخرین تقسیمات اداری و سیاسی ،کل کشور استان زنجان در سال 79 دارای 7 شهرستان ،15بخش،16،شهر ،46،دهستان،1206 آبادی،بوده است که از این تعداد آبادی 81 درصد دارای سکنه و بقیه خالی  بودند.

 

شهرستان ابهر:

ابهر یکی از شهرستانهای زنجان محسوب می شود که فاصله ابهر تا زنجان                       (90 کیلومتر )میباشد لازم به ذکر است فاصله ابهر تا قزوین نیز (90 کیلومتر)است این شهرستان با وجود شرکتهای صنعتی یکی از قطبهای صنعتی استان و کشور است   (صنایع ریلی ایریکو-ایران خودرو-سیم کابل پارس نخ ساینا- و غیره) این شهرستان همسایگانی چون(خرمدره صائین قلعه هیدج-خدابنده- قیدار نبی)در اطراف خود دارد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مطالعات وضع موجود روستای میموندره
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.