فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ترجمه مقاله جدید ارائه روش تست زمان اجرای موثر و ایمن در سیستم های توزیع شده و پویا

اختصاصی از فی توو ترجمه مقاله جدید ارائه روش تست زمان اجرای موثر و ایمن در سیستم های توزیع شده و پویا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
ترجمه مقاله جدید ارائه روش تست زمان اجرای موثر و ایمن در  سیستم های توزیع شده و پویا

این مقاله ترجمه مقاله انگلیسی Safe and efficient runtime testing framework applied in dynamic and distributed systems  می باشد ./

 

سال انتشار : 2016/

تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 28/

تعداد صفحات فایل ترجمه : 55/

فرمت فایل ترجمه : Word /

 

مقاله اصلی را به زبان انگلیسی می توانید رایگان از اینجا دریافت فرمایید /

 

 

 

 

چکیده

  • روش پیش نهادی

مقاله مد نظر، روش تست زمان اجرای آگاه از منبع و مبتنی  بر استاندارد را برای سیستم های توزیع شده و تطبیق پذیر ارائه می دهد و نام روش پیش نهادیش راRTF4ADS نامیده است.

  • روال روش  پیشنهادی

 روش پیش نهادی RTF4ADS[1]،  با استفاده از  روش تست زمان اجرا،  تست ها را به طرز موثر و ایمنی بر روی محیط عملیاتی سیستم های پویا انجام می دهد. در واقع روش پیشنهادی دارای سه مرحله می باشد بطوریکه در مرحله اول، مجموعه کمینه ای از تست ها را برای اجرای مجدد در حالت استاندارد شده جست جو می کند سپس در مرحله دوم، مولفه های تست مدنظر را به گره های اجرایی اختصاص می دهد و درحالیکه منابع و شرایط اتصال را در نظر دارد، در مرحله سوم، تست توزیع شده را در زمان اجرا انجام می دهد درحالیکه در حین اجرا از فرایندهای تست ناشی از  فرایندهای تجاری جلوگیری می کند.

 

  • عملکرد روش پیش نهادی

 برای نشان دادن اعتبار  و سودمندی روش RTF4ADS،  با استفاده از پروتکل دروازه سرویس های باز (پروتکل OSGi[2](روش دروازه سرویس های باز) ) یک مورد مطالعه در زمینه مراقبت از سلامت پیاده سازی شد.

 

 

آزمایشات انجام شده بیانگر  این بود که  سربار منطقی توسط روش RTF4ADS بوجود آمده است. همچنین درحالیکه تاثیرات جانبی این روش اعتبار سنجی به حداقل رسیده بود، راندمان این روش در تست سیستم های توزیع شده و پویا نشان داده شد./1008/


 

 

پس از خرید از درگاه امن بانکی لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین به آدرس ایمیل شما فرستاده میشود.

 

تماس با ما برای راهنمایی آدرس ایمیل:

magale.computer@gmail.com

 

شماره جهت ارتباط پیامکی :

09337843121

 

 

 

توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد، در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.


دانلود با لینک مستقیم


ترجمه مقاله جدید ارائه روش تست زمان اجرای موثر و ایمن در سیستم های توزیع شده و پویا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.