فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب

اختصاصی از فی توو دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب


دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب

 

مشخصات این فایل
عنوان: آشنایی با چوب
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات :  10

این گزارش کارآموزی درمورد آشنایی با چوب می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی آشنایی با چوب

آشنایی
در اولین روز آشنایی با استاد، ایشان ما را با انواع چوب و ابزار مانند مغارها، مغار تخت، باز، گلویی و ... آشنا کردند و طرز ضربه زدن به چوب با مغار کندن چوب را با یک تکه چوب کوچک آغاز کردیم و کمی هم در مورد خواص انواع چوبها با ما صحبت کردند.
همینطور بعضی از ابزار مربوط به این کار و چند نوع چوب را از نزدیک به ما نشان دادند تا مقدمه‌ای شود برای جلسات بعدی کار. .....(ادامه دارد)

انگیزه انتخاب چوب:
جنس چوب کار اول جنگلی بوده که برای یادگیری بهتر منبت و به پیشنهاد استاد انتخاب شده است و ابعاد آن 42 × 25 سانتیمتر بوده و به عمق cm1 می‌باشد.
برای کار دوم از چوب نراد استفاده شده و انگیزة انتخاب این چوب این بوده که بتوانیم در این کار از مغارهای مختلف از تیغ استفاده کنیم و چون این چوب بسیار نرم و .....(ادامه دارد)

انتخاب اندازة کادر نسبت به طرح:
در کار اول طرح موردنظر را در وسط قرار داده و برای آن در چهار طرف، کادر ساده یک سانتی‌متری در نظر گرفته‌ایم که از قسمت بیرونی دارای انحنای کمی می‌باشد و اندازة طرح cm33 × 20 می‌باشد.
در کار دوم طرح را طوری روی چوب انداخته‌ام که از قسمت بالا دارای فضای خالی بیشتری می‌باشد و دارای قابی از چهار طرف با طرح سنگی می‌باشد و اندازة طرح cm27 × 12 می‌باشد. .....(ادامه دارد)

- ضربه زدن حاشیه کار:
برای ضربه زدن دور تمامی برگها از مغار باز و نیم‌باز و برای شیار داخل برگها از مغار شفره استفاده می‌شود برای کندن قسمت داخلی برگ از مغار نیم‌باز و برای گلبرگها از مغار نیم‌باز به طوریکه گلبرگها به صورت پله‌ای روی یکدیگر قرار می‌گیرد خالی می‌کنیم برای کاسبرگ وسط گل از مغار گلویی بسته برای خالی کردن داخل آن استفاده می‌شود.
برای کار دوم برای دور قسمت تنه و مو و ریش از مغار باز و نیم‌باز استفاده می‌شود .....(ادامه دارد)

روش کار و ابزار مورد استفاده:
برای کندن برگها از مغار نیم‌باز شروع به کندن سطح برگها کرده و از کوچکترین سطح به بزرگترین سطح می‌رویم و برگها را به صورت پله‌ای و زیر هم قرار می‌دهیم و بعد از کندن با مداد شکل شیارها را روی برگها کشیده و با استفاده از شفره آنها را می‌زنیم و با تیغ شمارة 24 و 15 روی آنرا پرداخت می‌کنیم.
برای کندن گلبرگها از مغار نیم‌باز از کوچکترین سطح به بالاترین سطح رفته و برای پرداخت از تیغ شمارة 15 و 24 استفاده کرده و تیزی آن را گرفته حالت گرد به آن می‌دهیم. بعد گلبرگها را به دو قسمت تقسیم کرده شیاری به 2 طرف آن دادیم که حالت طبیعی به خود بگیرد.
برای قسمت ریش و سبیل و قسمت بالایی موی سرباز از مغار شفره برای شکل‌دادن و فرم‌دهی استفاده می‌شود و برای قسمت انتهایی موی سرباز از مغار گلویی بسته به صورت دایره دایره ضربه زده و شبیه کاما، با مغار زده و با استفاده از تیغ شمارة 15 شروع به پرداخت به طوریکه قسمت تیزی و جدا کردن قسمت یک فر مو از قسمت دیگر مشخص شود و داخل آن را با سنباده 120 پرداخت نموده تا حالت گردی و خوش‌ فرم شود. برای قسمت ابروی این کار ابرو را از ابتدای پیشانی بامداد کشیده و تا انتهای گودی صورت که مربوط به چشم می‌باشد می‌کشیم و با مغار نیم‌باز صورت ضربه می‌زنیم قسمت بینی و چشم این سرباز فقط از تیغ شماره 15 استفاده کردم .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی آشنایی با چوب

- خواص چوب
2- انگیزه انتخاب چوب
3- طرح انتخابی و هدف انتخاب
4- روش کشیدن طرح روی چوب
5- انتخاب اندازة کادر نسبت به طرح
6- ضربه زدن دور قاب
7- ضربه زدن حاشیه کار
8- کندن زمینه
9- روش کار و ابزار مورد استفاده
10- پرداخت و رنگ‌آمیزی

دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.