فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله گزارش فن آوری DVD و کاربرد های آن

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله گزارش فن آوری DVD و کاربرد های آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله گزارش فن آوری DVD و کاربرد های آن


دانلود مقاله گزارش فن آوری DVD و کاربرد های آن

دیسک چند کاره دیجیتال یا DVD مجموعه ای از فن آوری های دیسک نوری جدید می باشد که ذخیره ای برای بهبود کیفیت شاخص الکترونیکهای مشتری در تولیدات کامپیوتر شخصی می باشد . این دیسکها قادرند به نگهداری بیش از 17 گیگابایت ذخیره اطلاعات می باشند که با تحقیق رایج یک پتانسیلی برای 15 برابر بیشتر ذخیره پیشنهاد شده است .

این فن‌آوری پیشرفتهایی رادر فن آوری لیزر و در فرآیندهای تولید دیسکهای نوری را در دسترس می رساند . یک دیسک چند کاره دیجیتال (   DVD) دانستیه ( ظرفیت ) دو برابر دو جانبه دیسک فشرده می باشد . بعلاوه لیزر برای خواندن DVD با طول موج کوهتاهتر را می خواند و اجازه دارد که سطح ذخیره هر یک از این لایه ها را برای فشردگی بیشتر بالا ببرد .

هدف این گزارش ارائه قالب بندی ، خلق ( ایجاد ) و دستور العملهای رایج و  نیز پیش بینی های اقتصادی برای فن آوری DVD می باشد برای تاکید برروی پیشرفتهای پیش بینی شده با استفاده از فن آوری یک مقایسه یک به یک با فن آوری دیسک

فشرده ( CD ) مورد استفاده قرار م یگیرد . محققین شرکت موتوردلاوتوسعه رایج جدید و گروه جدید تولید صورت می گیرد .

این گزارش معرفی و پیش زمینه ای را ارائه می دهد که  برای تعیین توانایی DVD ضروری است و جهت بازاریابی و تولید محصولات و تحقیق آن لازم می باشد . این گزارش یک توصیف ساده شده ای از روشهای مورد نیاز ساختارسازی ارائه می دهد که برای بارخوانی های DVD به ندرت به منظور ارائه تفاوت ساختارهای مورد نیاز برای تولید DVD به کار می رود .

چهار قسمت از این گزارش در مورد بحث می کند : (1) یک نگاه کلی فن آورانه ( تکنولوژیکی ) به DVD ، انسجام یک مقایسه CD وdvd ( 2) ساختار یک DVD  (3) انسجام سازی کاربرد DVD    (4)  فروشهای طرح ریزی شده و فروش ابزار DVD وبخش نگاه کلی فن آورانه یک مقایسه از مشخصات CD های رایج را با جزدیات dvd برای انتقال پیشرفتهای ممکن می سازد که از dvd استفاده می شود .

بخش ساختاری تولید DVD را برای نشان دادن فواید فیزیکی DVD و ذخیره اطلاعات و بقاء و دوام آن را نشان می دهد . بخش پوشش دادن کاربردهای رایج بخش فرمت رایج بررسی جزئیات DVD را نشان داده و چگونگی استفاده امروزه را ارائه می نماید . سرانجام بخش فروشها و حراجها شامل پیش بینی هایی از فروش DVD و توزیع آن را نشان می دهد که براساس فروش های رایج وبالا بردن فن آوری می باشد .

فنآوری چند کاره دیجیتالی ( DVD) در سال 1993 بوسیله شرکت توشیبا برای انجام دو هدف تکنولوژیکی اصلی دنبال شد که یکی از آنها بخاطر ظرفیت بالا و دیگری ورودی بالاتر از فن آوری CD-RAM بوده است در حالیکه دیسک های نوری DVD کاملاً شبیه CD- ROM هستند اما تعدادی از تفاوتهای فیزیکی و کلیدی را با آنها دارند که تفاوتهای فلسفی مهمی می باشد . فن آوری CD-RAM  بطور اصلی برای کیفیت بالای صدا و اطلاعات آن اختصاص یافته و نیز کیفیت بالای اطلاعات متنی ، در حالیکه استفاده از CD- RAM  در اطلاعات تصویری توسعه نیافته بود و فرمت ها در توسعه کیفی تلویزیون و ویدیو نقصان داشت و نمی توانست فیلمهایی که مدت زمان زیادی  را نیاز دارند ذخیره کند . فرمت DVD مخصوصاً برای آدرس دهی این محدودیتها اختصاص یافته بود .

تحت تاثیر فن آوری DVD پیشرفتهای بوجود آمد توسط گروه شرکتهای الکترونیکی مشتری که به آنها نشریه DVD بودند تا این اواخر گروه رقابت کننده از شرکتها وجود داشت یکی شرکت SCNY و دیگری  توشیبا که هر دو می کوشید مذکر فورمتهای دیسک نوری با ظرفیت بالاتر را توسعه دهند خوشبختانه هر دوی این شرکتها بهاین فرومتهای DVD دست یافتند و نسخه DVD بطور فعال اعضایی را در صنعت کامپیوتر  وسرگمی ها جهت فورمت و تایپ بندی DVD اختصاص داده و توانستند ، سعی و تلاش در قسمت هم مشتری ها و هم قسمت الکترونیکی کامپیوتر پیش بگیرند .

شامل 12 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله گزارش فن آوری DVD و کاربرد های آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.