فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق قوانین کلی ایمنی درکار

اختصاصی از فی توو دانلود تحقیق قوانین کلی ایمنی درکار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق قوانین کلی ایمنی درکار


دانلود تحقیق قوانین کلی ایمنی درکار

بررسی محیط کار : قبل از عمل کردن دستگاهها و ماشین آلات اپراتور باید خطراتی مثل عدم اتصال به خاک ,خرده ریزها و ضایعات , خطوط برق,محلهای محافظت نشده یا شرایط خطر زا که توسط دیگر افراد ایجاد شده است را بررسی کند.ماشین آلات نباید به هر صورتی بکار برده شوند بلکه با توجه به دستور العمل سازنده آن باید از آنها استفاده شود.

2-  بازرسی:

تمام تجهیزات باید طبق برنامه دوره ای و زمانی توسط اواپراتور بازرسی شود. این بازرسی باید شامل چک کردن وضعیت نگهداری روزانه مطابق با دستور العمل سازنده ماشین و بازرسی چشمی ماشین برای خرابی دستگاه و یا تجهیزاتی که به نظر می آید به درستی کار نمی کنند و باید قبل از عمل دستگاه تعمیر شوند , باشند.

3-  هیچ گاه تجهیزات را برای مقاصدی که برای آن ساخته نشده , بکار نبرید.

4-  هر شرایط غیر امن را گزارش دهید.

5-  هرگز برحسب شانس کار نکنید: در مکانهای نا متعادل که باعث عدم تعادل و ثبات می شود کار نکنید. اگر کارگران باید از سکوها بالا و پایین بروند باید امکانات این کار فراهم شود.

6-  آموزش:کارگران باید با یک مدل کاربردی قبل از براه اندازی تجهیزات آموزش داده شوند. این راهنمایی باید شامل یک مرور کلی از دستور العمل به کار اندازی دستگاه توسط سازنده , موقعیت مکانی تمام دستگاههای ضروری و اورژانس , چکهای نگهداری روزانه, محدودیت ماشینها و ایراداتی که در کار با ماشینها ممکن است با آنها مواجه شویم, باشد.یک کارگر نباید بروی مکان بلند متحرکی کار کند مخصوصا در حالتی که تواناییهای وی بر اثر بیماری , داروها و یا استفاده از الکل تحلیل رفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فایل وزد 11 ص


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق قوانین کلی ایمنی درکار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.