فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله معرفی شغل عکاسی

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله معرفی شغل عکاسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله معرفی شغل عکاسی


دانلود مقاله معرفی شغل عکاسی

عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام می‌شود : نخست، بدست‌آوردن تصویر به وسیله دوربین و ثبت آن روی نگاتیو یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن. در واقع عکاسی فن عکسبرداری است. آنکه این فن را می داند عکاس می باشد.

عکاسی اولین بار در اواخر سلطنت محمدشاه قاجار توسط نظامیان و مستشاران اروپایی به ایران وارد شد. شاید بتوان اولین عکاس ایرانی را ناصرالدین شاه دانست که به دلیل علاقه شخصی، عکاسی را از مسیو کارلیان آموخت و اولین عکس ها را از اطرافیان، مناظر، شکارگاه ها و... گرفت.

عکاس باید دارای مهارت های فنی و هنری لازم برای عکس گرفتن از چهره های افراد (پرتره)، اشیاء مکان ها و وقایع باشد. عکاسی زمینه های مختلفی هم دارد از عکاسی چهره گرفته تا عکاسی طبیعت، عکاسی ورزشی، عکاسی هنری و غیره. به عنوان مثال عکاس علمی، داده ها و پدیده های علمی و پزشکی را به تصویر کشیده و ثبت می کند. او معمولا در زمینه های علمی مانند مهندسی ، پزشکی ،‌ زیست شناسی و شیمی تا حدودی آگاهی دارد. یا مثالی دیگر عکاس خبری است که از مردم ،‌ مکانها،‌ رویدادهای ورزشی، سیاسی و اجتماعی که ارزش خبری داشته باشند برای روزنامه ها، ژورنالها، مجلات و تلوزیون عکس می گیرد.

 

شامل 5 صفحه فایل word قابل ویرایش به دوزبان فارسی ولاتین


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله معرفی شغل عکاسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.