فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله شیوع پلی سیتمی در اوترومبوسیتمی ذاتی

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله شیوع پلی سیتمی در اوترومبوسیتمی ذاتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله شیوع پلی سیتمی در اوترومبوسیتمی ذاتی


دانلود مقاله شیوع پلی سیتمی در اوترومبوسیتمی ذاتی

پلی سیتمی وراوترومبوسیتمی ذاتی انواع رایجی از اختلالات (تکثیر سلول های استخوانی) می باشند . شیوعی که در امریکا به خوبی اثبات نشده است. پیشرفت های اخیر در زمینه ی سبب شناسی مولکولی این اختلالات و پیشرفت سریع در زمینه ی درمان دارویی شان نیاز به تعریف جامعه ی آلوده را مورد تأکید قرار می دهد.

در این مطالعه ها اطلاعاتی درباره ی ادعاهای سلامتی از پرداخت کنندگان بیمه های عمده ی تجارتی در کانکتیکوت و مرکزی جهت مراقبت های پزشکی و خدمات پزشکی برای تخمین میزان شیوع PV و ET بدست آوردیم.مخصوصاً عدد منطقی بیماری برای توسعه الگوریتم هایی جهت پیشگیری از احتمال اینکه شخصی که نشانه هایش دلالت بر داشتن MPD می کند PV یا ET نگیرد به کار برده شد.

و الگوریتم ها بعداً به ادعای سلامتی اعمال شدند تا بوسیله ی آنها تعداد بیماران مبتلا به PV و ET را در کانکتیکوت تخمین بزنید.

از سال 2003 میزان استاندارد شیوع 22در 100000 و 24 در 100000 به ترتیب برای PV و ET در کانکتیکوت بود.

با اعمال این میزان استاندارد به کل جمعیت ایالات متحده، مجموعاً به شکل تخمین زده شده 65243 بیمار مبتلا به PV و 71078 بیمار مبتلا به ET را در ایالات متحده در سال 2003 نتیجه داد. این مطالعه اولین مطالعه ای است که جهت دستیابی به میزان شیوع PV و ET در جمعیت کثیر ایالات متحده انجام می شود. تعداد زیاد افرادی را که از این بیماری ها رنج می برند و این واقعیت را که تغییرات جمعیتی به تنهایی گنجایش را افزایش می دهند.

نشانه های بیماری افزایش سلولهای مغز استخوان در پلی سیتمی سنین کودکی و ترومبوسیتمی ذاتی.

اهداف: پلی سیتمی و ترومبوسیتمی ذاتی می توانند در سنین کودکی به صورت تک و توک یا خانوادگی رخ دهند. برای تعریف نشانه های زیست شناسی بیماری های PVو ET ما نشانه های مخصوص امراض کودکانه را ارزیابی کرده ایم که شامل نمونه هایی است که به صورت خانوادگی وقوع یافته اند.

 روش ها: 38 کودک مبتلا به PV و ET مورد تحقیق قرار گرفتند. گروه شاهد شامل 58انسان بالغ مبتلا به PV و ET بود. واکنش زنجیره ای آنزیم ریورس ترانسفراز...

 

 

نوع فایل : WORD

تعداد صفحه :7


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله شیوع پلی سیتمی در اوترومبوسیتمی ذاتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.