فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد سمپاش

اختصاصی از فی توو تحقیق در مورد سمپاش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد سمپاش


تحقیق در مورد سمپاش

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:12

 

  

 فهرست مطالب

  مقدمه:

سمپاشهای پشتی دستی

تنظیم کالیبراسیون سمپاشهای پشتی دستی

سمپاشهای پشت تراکتوری

کالیبراسیون

سمپاش تراکتوری :

سمپاشهای پشتی اتومایزر

کالیبراسیون آن

سمپاشهای اتومایزر

پشت تراکتوری  

 

 

 

 

 

مقدمه:

سموم شیمیایی در پیشرفت سریع تولیدات کشاورزی نقش بزرگی ایفا کرده و خواهند کرد. با استفاده از سموم کیفیت و کمیت محصولات، اصلاح و افزایش پیدا کرده و استفاده از سموم علف کش  نیاز به نیروی کاری برای کنترل علفهای هرز را تا حدی کاهش داده است ولی استفاده از سموم شیمیایی به بعضی مسائل جدی زیست محیطی منتج شده که این مسائل ، باید هم از نظر استفاده کننده و هم از طرف طراح ادوات سمپاشی مورد توجه قرار گیرد.

در این مقاله فرض بر این گرفته شده است که خواننده از ساختمان و اجزاء سمپاشها اطلاع کافی دارد و نیاز به توضیح مجدد نمی باشد. سعی بر این است تا جنبه های عملی سمپاشی به خصوص کالیبراسیون آن مورد تاکید بیشتر قرار گیرد.

 

سمپاشهای پشتی دستی

از انواع محلولپاشهای کوچک که به طور گسترده  مورد استفاده قرار می گیرند. اجزا تشکیل دهنده این محلولپاشها معمولا عبارت است از : 1- مخزن 2- پایه مخصوص قرار گرفتن بر روی زمین 3- تکیه گاه مناسب برای قرار دادن آن در پشت کارگر سمپاش (درست مثل کوله پشتی) 4- پمپ دستی که با حرکت دادن اهرم مخصوص کار می کند 5- محفظه تحت فشار 6- لانس که مجهز به شیر قطع و وصل با یک شیر ماشه ای بوده و یک یا چند نازل روی آن نصب می شود.

 

برای استفاده بهتر از این دستگاهها باید آنرا کاملا به پشت کارگر چسباند و در صورت شل بودن آن باید تسمه های مربوطه را طوری تنظیم نمود که در موقع تلمبه زدن و حرکت در جای خود ثابت باشد تا کارگر در هنگام سمپاشی راحتتر بتواند کار انجام دهد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد سمپاش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.