فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره از بین بردن افت سرعت کامپیوتر

اختصاصی از فی توو تحقیق درباره از بین بردن افت سرعت کامپیوتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره از بین بردن افت سرعت کامپیوتر


تحقیق درباره از بین بردن افت سرعت کامپیوتر

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:6

فهرست و توضیحات:

از بین بردن افت سرعت کامپیوتر

 اجرای دقیق Scan disk :

حذف فایل های موقت موجود بر روی هارد دیسک

حذف اطلاعات موجود در Cache برنامه مرورگر

نمودن فایل های موجود بر روی هارد دیسک :

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که  علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و  کند کار کردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغیر بوده و ممکن است دلایل متعددی در این رابطه وجود داشته باشد . در برخی موارد ممکن است با رعایت برخی نکات ساده در خصوص نحوه نگهداری سیستم مشکل برطرف گردد و در موارد دیگر ممکن است مجبور به ارتقاء سیستم و یا تعویض قطعات مسئله دار  گردیم . در این ترفند قصد داریم به برخی نکات اولیه به منظور بهبود کارآئی سیستم اشاره کنیم.

وجود اشکال در فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسک ممکن است کاهش کارآئی سیستم و بروز اشکالات فیزیکی هارد دیسک را بدنبال داشته باشد . با اجرای برنامه Scan disk  می توان تعداد زیادی از خطاهای موجود بر روی هارد دیسک را برطرف نمود . برنامه فوق بررسی لازم در خصوص وجود اشکالات فیزیکی بر روی هارد دیسک را نیز انجام خواهد داد . بخاطر داشته باشید که با توجه به ظرفیت هارد دیسک نصب شده بر روی کامپیوتر ، فرآیند بررسی وضعیت هارد دیسک می تواند مدت زمان زیادی بطول انجامد و نمی بایست در این فاصله عملیات خاصی را انجام داد . 

: فایل های موقت به آندسته از فایل ها اطلاق می گردد که معمولا" پس از نصب یک برنامه همچنان بر روی هارد دیسک باقی می مانند و می توان بدون نگرانی اقدام به حذف آنان نمود  .

: فایل های cache شده ، به آندسته از فایل هائی اطلاق می گردد که در زمان استفاده از اینترنت بر روی سیستم شما باقی مانده و  اغلب شامل تصاویری می باشند که به منظور نمایش صحیح صفحات وب ، برنامه مرورگر مجبور به دریافت آنان از اینترنت شده است .

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره از بین بردن افت سرعت کامپیوتر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.