فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت بررسی پارامترهای مؤثر در مقاومت برشی تیرهای عمیق بتنی بدون آرماتور برشی

اختصاصی از فی توو پاورپوینت بررسی پارامترهای مؤثر در مقاومت برشی تیرهای عمیق بتنی بدون آرماتور برشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت بررسی پارامترهای مؤثر در مقاومت برشی تیرهای عمیق بتنی بدون آرماتور برشی در 47 اسلاید همراه با عکس های مربوطه بسیار کامل و از منبع معتبر تهیه شده است که شامل بخش های زیر می باشد:

چکیده

مقدمه

2-هدف و روش انجام تحقیق

3- مدلسازی المان محدودی

3-1 مشخصات بتن

3-1-1 رفتار تک محوری بتن در کشش

3-1-2 رفتار تک محوری بتن در فشار

3-2 فولاد مسلح کننده ی بتن

3-3 مشخصات المانها در مدل اجزای محدود

4 -صحت سنجی

5 -نتایج

5-1 بررسی پارامترهای مؤثر در مقاومت برشی

5-2 مقایسه مقاومت برشی اندازه گیری شـده بـا نتـایج آیین نامه ها

6 – نتیجه گیری

منبع

 

چکیده

بررسی رفتار غیر خطی سازه ها به منظور ارزیابی آسیب پذیری و تعیین سطح عملکرد سـازه هـای موجـود از اهمیـت بـالایی برخـوردار است. به دلیل ابعاد تیرهای عمیق و همچنین محدودیت هزینه و زمان و پیچیدگی اعمال شـرایط مـرزی در آزمایشـگاه بهتـر اسـت از نرم افزار و تحلیل غیرخطی استفاده شود. در این مقاله رفتار تیرهای عمیق با بتن سبک و معمولی و با نسبت دهانه برشی بـه ارتفـاع 0.5 ، 1 ،1.5 و 2 و همچنین ارتفاع 30 ،45 ،60 و 90 سانتیمتر با استفاده از نرم افزار Abaqus مطالعـه و بررسـی شـده اسـت . نتـایج حاصـل از تحلیل غیر خطی نشان می دهد که مقاومت برشی نرمالیزه شده در هر دو گروه از تیرها با افزایش ارتفاع کاهش می یابد و ایـن کـاهش در تمام نسبتهای دهانه برشی به ارتفاع دیده می شود.

 

مقایسـه نتـایج حاصـل از آزمـایش بـا روش هـای تحلیـل خرپـ ایی موجـود در آیین نامه ها نشان می دهد که تمام روشها در تیرهای با ارتفاع کم محافظه کارانه بـوده و بـا افـزایش ارتفـاع از حاشـیه ایمنـی کاسـته میشود. در روش آیین نامه CSA در نسبت دهانه برشی به ارتفاع 0.5و دربتن معمولی جوابها غیر محافظه کارانه میباشد و با افـزای ش نسبت دهانه برشی به ارتفاع مقاومت برشی پیش بینی شده توسط روش CSA خیلی بیشتر از مقاومت بـه دسـت آمـده حاصـل از تحلیـل میباشد.

 

 واژه های کلیدی: تیر عمیق، تحلیل المان محدود، بتن مسلح، بتن سبک، روش خرپایی، مقاومت برشی.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت بررسی پارامترهای مؤثر در مقاومت برشی تیرهای عمیق بتنی بدون آرماتور برشی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.