فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبلیغات بازرگانی پخش شده از شبکه پنج سیما

اختصاصی از فی توو بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبلیغات بازرگانی پخش شده از شبکه پنج سیما دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبلیغات بازرگانی پخش شده از شبکه پنج سیما


بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبلیغات بازرگانی  پخش شده از شبکه  پنج سیما

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات126

 

 

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه ................................................................................................ 2
1-1 بیان مسئله....................................................................................
3
1-2اهداف تحقیق ...................................................................................
5
1-3 ضرورت و اهمیت موضوع .............................................................. 6
1-4 سوالات و فرضیه های تحقیق...................................................... 7
- سوالات تحقیق.............................................................................. 7
- فرضیه های تحقیق.................................................................... 8
1-5 مدل تحقیق ....................................................................................... 9
1-6تعریف مفاهیم..................................................................................... 9
1-7روش تحقیق ............................................................................ 10
1-8 قلمرو تحقیق .................................................................... 10
1-9 جامعه آماری و حجم نمونه ......................................................... 10
1-10 محدودیت ها و مشکلات تحقیق ................................................. 11

فصل دوم: ادبیات تحقیق
مقدمه ............................... 14

2-1مفهوم و تاریخچه تبلیغات ..................................................... 15
2-1-1 تبلیغ چیست................................................................ 15
2-1-2 تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران.................................... 17
- نشانه های تبلیغات در آثار باستانی ............................................... 17
- تبلیغات بازرگانی در جهان........................................................ 19
2-1-3 تاریخچه تبلیغات در ایران ........................................... 20

عنوان
صفحه
- تبلیغات فروشندگان سیار تبلیغ در بازارهای محلی .......... 20
- اجرای آگهی های تجاری در جراید و توزیع اوراق چاپی ................ 20
- شروع تبلیغات به معنای واقعی ..................................... 21
- سالهای 1327 تا 1337 .................................................... 22
- وضعیت تبلیغات تجاری ایران از سال 1335 به بعد ................ 22
-وضعیت¬تبلیغات¬تجاری در ایران پس¬از انقلاب¬تا پایان¬جنگ¬ایران¬وعراق 1357-1367 23
- وضعیت تجاری پس از جنگ .................................................... 23

2-2 اهداف و انواع تبلیغات ................................................. 26
2-2-1 اهداف تبلیغ .................................................................. 26
- آگهی اطلاع دهنده ....................................................................... 26
- آگهی متقاعد کننده...................................................................... 26
- آگهی یادآوری کننده.............................................................. 26
2-2-2 تمهیدات تبلیغ .......................................................... 28
2-2-3 انواع تبلیغ ....................................................................... 33
- انواع تبلیغات براساس منبع ................................................... 33
- انواع تبلیغ براساس اثر و نتیجه آن ...................................... 37
- انواع تبلیغ براساس محدوده و تحت پوشش .................................. 38

2-3 فنون تبلیغات و جاذبه¬های آن ................................................. 43
2-3-1فنون تبلیغات .................................................................. 43
- فن حیثیت ..................................................................... 44
- فن تحریف ............................................................. 44
- فن ناامنی (نا ایمنی) ................................................ 45
2-3-2 انواع جاذبه های تبلیغ ............................................ 46
- جاذبه منطقی .......................................................................... 46

عنوان
صفحه
- جاذبه احساسی ............................................................ 46
- جاذبه خنده و طنز ........................................................................ 47
- جاذبه ترس .................................................................................. 49
- جاذبه اخلاقی ........................................................................ 51
- جاذبه یک جنبه ای و دو جنبه ای ............................................. 51

2-4 شیوه ها و عناصر تبلیغات ..................................................... 54
2-4-1شیوه های اجرایی تبلیغات بازرگانی ..................................... 54
- موزیکال ...................................................................................... 54
- ارائه تاییدیه ............................................................................ 54
- داستان¬گویی ................................................................. 54
- مستندات علمی ..................................................................... 54
- تبلیغ دو تکه ................................................................. 55
- شایستگی فنی ............................................................. 55
- نمای نزدیک ......................................................................... 55
- رتوسکوپ ............................................................................. 55
- مقایسه .............................................................................. 55
- حل مشکل .................................................................... 55
- فرد سخنگو ....................................................................... 56
- سبک زندگی ......................................................................... 56
- برش از زندگی روزمره ....................................................... 56
- انیمیشن .............................................................................. 56
- مصاحبه با مشتری ............................................................... 56
- سریالی ............................................................................. 57
- خیال پردازی ..................................................................... 57
2-4-2 عناصر موجود در تبلیغات بازرگانی ..................................... 57
- موسیقی ............................................................................ 57
- رنگ ................................. 57

2-5 ابزارهای تبلیغاتی ........................................................ 60
2-5-1 طبقه بندی ابزار تبلیغاتی............................................... 60
- ابزار انسانی ......................................................................... 60
- ابزار غیر انسانی ........................................................... 60
- ابزار انسانی-غیرانسانی ......................................... 60
2-5-2 نوع دیگر طبقه بندی ............................................... 61
- ابزار تبلیغی چاپ شونده .............................................. 61
- ابزار تبلیغی برقی و فرستنده ای ........................................................ 61
- ابزار تبلیغی نصبی-ثابت و متحرک ............... 61
2-5-3 تفکیک انواع ابزارهای تبلیعاتی ......................... 61
- نامه های پستی ....................................... 61
- پوستر، تراکت، کاتولوگ ............................ 61
- روزنامه¬ها ................................................. 62
- مجله¬ها 62
- کتابهای اطلاعاتی .................................. 62
- رادیو ........................................................ 63
- تلویزیون ....................................................... 63
- تلویزیون در ایران ...................................................... 64
- فیلمهای ویدئویی و دیسکتهای کامپیوتری .............................. 65
- سینما ................................................................... 65
- شبکه های ماهواره ای ...................................................................... 65
- اینترنت ....................................................................... 66
2-5-4- ابزارهای تبلیغی نصبی – ثابت و متحرک ..................... 66
- آگهی های نصبی ثابت ............................................. 66
- تبلیغ در ایستگاههای قطار، مترو، فرودگاهها و ورزشگاهها ......... 67
- تبلیغ در تابلوهای سوپرمارکتها .................................. 67
- دیوارنویسی یا نقاشی روی دیوار ............................................................................. 67
- تابلوهای پشت بامی .................... 68
- آگهی های نصبی متحرک ............................................. 68
- آگهی در هوا ........................................................... 68
2-5-5 تبلیغ در مسابقات ورزشی توسط ورزشکاران و در کناز زمین های ورزشی 69

2-6 شناخت مخاطب ......................................................... 71
2-6-1 اهمیت و ضرورت شناخت مخاطب ................................. 71
2-6-2دسته بندی مخاطبان ....................................... 72
- دسته بندی مخاطبان بر مبنای ویژگی¬های زیستی- اجتماعی .... 72
- دسته بندی مخاطبان بر حسب باورها و اعتقادات .................... 72
- دسته بندی مخاطبان براساس نگرش و طرز تلقی ............. 73
2-6-3 دسته بندی مخاطبان از لحاظ پذیرش پیامهای ارتباطی ............... 73
2-7 چارچوب نظری ......................................................................... 77
2-7-1تئوری¬های مطرح شده پیرامون رسانه و تبلیغات بازرگانی 77
- تئوری رسانه ....................................................... 77
- تئوری تبلیغات .................................................................... 79

2-8 مطالعات پیشین ............................................... 83

فصل سوم- روش شناسی تحقیق
مقدمه ............................................ 86
3-1 روش تحقیق ........................................................................... 86
3-2 جامعه آماری و حجم نمونه ...................................................... 87
3-3 ابزار جمع آوری اطلاعات ..................................................... 87
3-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها ......................................................... 87

فصل چهارم- یافته های تحقیق
مقدمه ................................ 89
4-1 تجزیه و تحلیل توصیفی.......................................... 92
- جداول یک بعدی .......................................................... 92
4-2 تجزیه و تحلیل استنباطی ............................................... 115
- جداول دو بعدی........................................................................... 115

فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه ......................................................................................... 121
5-1خلاصه یافته ها و نتیجه گیری ....................................................... 121
5-2 پیشنهادها ......................................................................... 126
ضمائم ............................................................................... 127
فهرست منابع و ماخذ ........................................................................... 133
چکیده انگلیسی

 

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبلیغات بازرگانی پخش شده از شبکه پنج سیما
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.