فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (تئوری کارکردگرای ساختاری و انقلاب اسلامی)

اختصاصی از فی توو تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (تئوری کارکردگرای ساختاری و انقلاب اسلامی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران
تئوری کارکردگرای ساختاری و انقلاب اسلامی

فایل word قابل ویرایش

مقدمه

آنچه که این تحقیق در پی آن است، بررسی علل و عوامل وقوع انقلاب اسلامی در قالب تئوری کارکردگرای ساختاری است. در این بررسی نگاهی به سالهای نزدیک به وقوع انقلاب اسلامی افکنده شده است، به وی‍ژه از زمان ملی شدن صنعت نفت به سمت دهه 1350 ﻫ .ش نظر افکنده می شود. عوامل و عللی که در پیروزی انقلاب اسلامی دخیل بوده اند مجموع‍ه بسیاری از علل ریز و درشت را شامل می گردد، اما در چارچوب تئوری پیش گفته مهمترین عوامل جدا گردیده و در چارچوب تئوریک تحقیق نگاه ویژه ای به آنها گردیده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

علیرغم تحقیقاتی که پیرامون پدیده انقلاب اسلامی در ایران صورت پذیرفته است، هنوز اهمیت خود را در بررسیهای اجتماعی و مباحث مربوط به انقلاب در حوزه علوم سیاسی حفظ نموده است. لزوم انجام کارهای تئوریک و علمی در زمینه انقلاب اسلامی از نظر نگارنده اهمیت ویژه ای دارد تا بتوان بدور از لفاظّیها و جنبه های شعاری، نکات کلیدی در این زمینه را مورد کنکاش قرار داد، تا بتوان بعنوان چراغ راهی در ادامه مسیر انقلاب از آن استفاده نمود.

یافتن علل وقوع انقلاب اسلامی می تواند به مسئولین جمهوری اسلامی و سایر اقشار محقق و دست اندرکار غیرحکومتی امکان جلوگیری از خطا و اشتباهاتی که در رژیمهای پیشین صورت گرفت و تحقق انقلاب اسلامی را الزامی نمود، فراهم سازد. همچنین به رژیمهای مشابه رژیم پهلوی در ایران هشدار و درسی جدی دهد تا درصدد اصلاح عملکرد و اشتباه خود در زمینه های مختلف باشند. انباشت کارهای تئوریک در

چنین زمینه هایی سبب می گردد که به تدریج حوزه علوم اجتماعی به سمت علمی شدن بیشتر حرکت نماید.

تعداد صفحات : 24 صفحه

نوع فایل : word (قابل ویرایش )


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (تئوری کارکردگرای ساختاری و انقلاب اسلامی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.