فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک

اختصاصی از فی توو ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک


ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک

مقاله ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک حاوی موارد زیر است 

  • تجارت الکترونیک چیست؟
  • نام تجاری چیست؟
  • تعریف نام تجاری الکترونیکی (E-Brand)
  • نام تجاری و ارزش آن
  • نحوه طراحی E-Brand
  • مدیریت علائم تجاری
  • استراتژی نام و نشان تجاری
  • چرخه ی حیات مارک تجاری و مدیریت محصول
  • پنج نکته برای انتخاب نام تجاری
  • نکات کلیدی برای ساخت یک سایت با برند قدرتمند
  • برای برند خود لوگو طراحی کنید
  •  انواع برند
  • مشکلات برند و ارزش نام تجاری الکترونیکی در ایران

و ده ها نکات کلیدی بسیار عالی برای شناخت یک نام تجاری و مقاله ای کاملا کاربردی با بیان تمام جزئیات

چکیده مقاله :

امروزه با ظهور پدیدهٔ دهکدهٔ جهانی، سازمان‌ها می‌بایست با بکارگیری استراتژی‌های نوین،کسب و کار خود را از دنیای واقعی به دنیای مجازی انتقال دهند از جمله ی این موارد مارک تجاری محصول یا شرکت است. یک مارک تجاری، وجه تمایز محصولات و خدمات شرکت از سایر رقباست.امروزه مارک‌های تجاری به سمبل‌های سرمایه‌داری بین‌المللی تبدیل شده‌اند و ارزیابی شرکت‌ها از سوی مشتریان را امکان‌پذیر می‌کنند به گونه‌ای که اغلب مشتریان، حتی حاضرند برای یک مارک تجاری قدرتمند بهای بیشتری بپردازند چرا که مارک‌های تجاری روش جدیدی از زندگی را به نمایش می‌گذارند و مجموعه‌ای از ایده‌های نو را عرضه می‌کنند. برای اینکه شرکت‌ها از طریق علائم تجاری خود بتوانند به ایجاد و حفظ اعتماد مشتری بپردازند، نیازمند تبلیغات پرهزینه و بازایابی خوب و قدرتمند هستند. تبلیغات نامناسب، افت ناچیز در کیفیت محصولات، می‌تواند باعث گریز آن مشتری از بازار مصرف آن مارک تجاری شود. شرکت‌ها به کمک علائم تجاری قدرتمند می‌توانند خود را از نظر راهبردی برای آینده تثبیت کرده و با رقبای بالقوه‌ای که بازارهای جهانی را تحت کنترل دارند به‌طور مؤثر رقابت کنند. بنابراین می‌توان گفت که شرکت‌ها باید برای کسب اعتبار جهانی، ورود به بازارهای جدید، رشد درازمدت، کاهش هزینه و افزایش تولید، اقدام به ایجاد، تثبیت و مدیریت علائم تجاری خود کنند. در این مقاله به شرح نام‌های تجاری، نحوهٔ تثبیت آنها و استفاده از استراتژی‌های مناسب برای طراحی E-brand  و ارزش نام تجاری در عرصه ی تجارت الکترونیک پرداخته شده‌است

 


دانلود با لینک مستقیم


ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.