فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI الگوریتم های هندسی موازی برای رایانه های چند هسته ای

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله ISI الگوریتم های هندسی موازی برای رایانه های چند هسته ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :الگوریتم های هندسی موازی برای رایانه های چند هسته ای

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Parallel geometric algorithms for multi-core computers

تعداد صفحه :15

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2010

زبان مقاله : انگلیسی

 

 

کامپیوترهای با چندین هسته پردازنده استفاده از حافظه مشترک اکنون در همه جا. در این مقاله، ما در حال حاضر چند الگوریتم های هندسی موازی که خاص به طور هدف قرار دادن این محیط، با هدف بهره برداری از قدرت محاسباتی اضافی. الگوریتم ما توصیف (A) / 3 بعدی مرتب سازی فضایی 2- از نقاط، به عنوان به طور معمول برای پردازش قبل از استفاده از الگوریتم های افزایشی، (ب) d بعدی محور تراز وسط قرار دارد جعبه تقاطع محاسبات و سرانجام (ج) به صورت فله 3D مورد استفاده درج از نقاط به مثلثبندی دیلانی، که می تواند برای الگوریتم های تولید مش، و یا به سادگی برای ساخت مثلث 3D دولونه استفاده می شود. برای دومی، ما به عنوان یک عنصر بنیادی معرفی طراحی یک ساختار داده ظرف است که هر دو همزمان افزودن و حذف عملیات فراهم می کند و جمع و جور در حافظه است. این باعث می شود آن را به خصوص به خوبی مناسب برای ذخیره سازی نمودار های پویا بزرگ مانند مثلثبندی دیلانی.
ما نشان می دهد نتایج تجربی برای این الگوریتم، با استفاده از پیاده سازی های ما بر اساس هندسه محاسباتی الگوریتم کتابخانه (CGAL). این کار یک گام به سمت ما امیدواریم تبدیل به یک حالت موازی برای CGAL، که در آن الگوریتم به طور خودکار و بدون نیاز قابل توجهی به دخالت کاربر نمی تونم استفاده از منابع به صورت موازی در دسترس است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI الگوریتم های هندسی موازی برای رایانه های چند هسته ای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.