فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جزوه خنک سازی در نیروگاه های گازی – مهندسی مکانیک

اختصاصی از فی توو جزوه خنک سازی در نیروگاه های گازی – مهندسی مکانیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه خنک سازی در نیروگاه های گازی – مهندسی مکانیک


جزوه خنک سازی در نیروگاه های گازی – مهندسی مکانیک

امروزه از سیستم های خنک کاری به منظور بهینه سازی و افزایش راندمان در نیروگاه های گازی استفاده می شود. بازده چرخه توربین گازی با افزایش دمای گازهای احتراق ورودی به توربین افزایش می یابد. امروزه این دما در حدود 1100 تا 1260 درجه سانتیگراد است. سازندگان توربین گازی درگیر تحقیقات پرهزینه ای هستند تا بتوانند این دما را به ١٥٤٠ درجه سانتیگراد برسانند. و در آینده حتی رسیدن به دمای ١٦٥٠ درجه سانتیگراد نیز مورد نظر است. با توجه به اینکه دمای بالای ورودی به توربین یک مزیت در افزایش راندمان در نیروگاه گازی است.


دانلود با لینک مستقیم


جزوه خنک سازی در نیروگاه های گازی – مهندسی مکانیک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.