فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

موضوع فارسی: موضوع انگلیسی : تعداد صفحه : فرمت فایل :PDF سال انتشار : زبان مقاله : انگلیسی

اختصاصی از فی توو موضوع فارسی: موضوع انگلیسی : تعداد صفحه : فرمت فایل :PDF سال انتشار : زبان مقاله : انگلیسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی:مدل های شناختی محاسباتی حافظه فضایی در فضا ناوبری: مروری

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Computational cognitive models of spatial memory in navigation space: A review

تعداد صفحه :26

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

 

حافظه فضایی به بخشی از حافظه سیستم است که کد، فروشگاه ها، به رسمیت می شناسد و به یاد می آورد اطلاعات مکانی در مورد محیط زیست و جهت گیری عامل در آن اشاره دارد. چنین اطلاعاتی مورد نیاز است قادر به حرکت به نقاط هدف، و برای هر عامل تجسم یافته است حیاتی مهم است، و یا مدل آن، برای رسیدن به اهداف در یک محیط توسعه یافته فضایی.
در این مقاله، تعدادی از مدل های شناختی محاسباتی اجرا از حافظه فضایی بررسی و مقایسه شده است. سه دسته از مدل ها در نظر گرفته: مدل های نمادین، مدل های شبکه عصبی، و مدل های هستند که بخشی از معماری شناختی در سطح سیستم. مدل های نماینده از هر گروه را شرح داده و در مقایسه در تعدادی از ابعاد که در طول آن مدل های شبیه سازی می تواند متفاوت (سطح مدل سازی، انواع نمایندگی، دقت ساختاری، کلیت و تجرید، پیچیدگی محیط زیست)، از جمله نقشه برداری ممکن خود را به ساختارهای عصبی زمینه ای است.
نگاشت های عصبی به ندرت در زمینه مدل های رفتاری اعتبار توضیح، اما آنها می توانند با ارائه یک روش جدید برای بررسی معقول یک مدل به تحقیقات مدل سازی شناختی مفید باشد. در نهایت، پیشنهاد روش علوم اعصاب تجربی برای تایید بیولوژیکی از مدل های شناختی محاسباتی حافظه فضایی، و سؤالات باز برای زمینه مدل سازی حافظه فضایی مشخص شده توصیف شده است.


دانلود با لینک مستقیم


موضوع فارسی: موضوع انگلیسی : تعداد صفحه : فرمت فایل :PDF سال انتشار : زبان مقاله : انگلیسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.