فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب آموزش برخورد و گسترش در نقشه کشی صنعتی

اختصاصی از فی توو کتاب آموزش برخورد و گسترش در نقشه کشی صنعتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب آموزش برخورد و گسترش در نقشه کشی صنعتی


کتاب آموزش  برخورد و گسترش در نقشه کشی صنعتی

 

 

 

 

 

 

 

کتاب آموزش برخورد و گسترش در نقشه کشی صنعتی، کتابی مفید و کاربردی از آموزش نحوه ترسیم برخورد و بدست آوردن گسترش ورق و احجام می باشد. این کتاب مشتمل بر 282 صفحه، در 9 فصل، به زبان فارسی، با فرمت pdf، به همراه تصاویر رنگی توسط مهندس محمد خواجه حسینی به ترتیب زیر گردآوری شده است:

  • فصل 1: توانایی تعیین انواع خط و صفحه
  • فصل 2: توانایی انجام تغییر صفحه
  • فصل 3: توانایی ترسیم برخورد خط با صفحه و جسم
  • فصل 4: توانایی ترسیم برخورد صفحه با صفحه
  • فصل 5: توانایی ترسیم برخورد صفحه و جسم
  • فصل 6: توانایی ترسیم برخورد حجم با حجم
  • فصل 7: توانایی ترسیم برخورد احجام
  • فصل 8: توانایی گسترش احجام ساده
  • فصل 9: توانایی گسترش احجام ترکیبی

در فصل اول، که در حقیقت مباحث مربوط به هندسه ی ترسیمی است، به انواع خط، صفحه و تغییر صفحه پرداخته شده است. در فصل دوم، از برخورد خط با صفحه و جسم و چگونگی دید و ندید کردن صحبت می شود. فصل سوم به چگونگی تعیین برخورد صفحه با صفحه به روش های مختلف اختصاص دارد. فصل چهارم به برخورد صفحه با احجام و چگونگی تعیین اندازه ی واقعی توجه دارد. فصل پنجم به برخورد احجام دارای سطوح تخت با هم و نیز با احجام با سطوح خمیده می پردازد. در فصل ششم برخورد احجام با سطوح انحنادار بررسی شده است و سرانجام فصل های هفتم و هشتم و نهم در ارتباط با گسترش هستند. به طور کلی باید نقشه ها روی کاغذ استاندارد رسم شوند، روی هر برگه فقط یک نقشه، تکمیل جدول و رعایت کلیه ی اصول و قواعد استاندارد نقشه کشی الزامی است. استاندارد مورد استفاده ISO است.

جهت خرید کتاب آموزش برخورد و گسترش در نقشه کشی صنعتی به مبلغ فقط 2000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

 

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 10000 (ده هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 10000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف و ایمیل که موقع خرید ثبت نمودید را به شماره موبایل 09365876274 ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به شماره شما پیامک خواهند نمود.


دانلود با لینک مستقیم


کتاب آموزش برخورد و گسترش در نقشه کشی صنعتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.