فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در نوآوری استراتژیک سازمان ها

اختصاصی از فی توو بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در نوآوری استراتژیک سازمان ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در نوآوری استراتژیک سازمان ها که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری کنفرانس:شیراز

سال برگزاری کنفرانس:1389

تعداد صفحات مقاله:7

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

دنیای امروز، عصر تغییر است. بنابراین سازمان ها جهت بقا و پیشتازی در بازارها میبایست به دنبال راهکارهای جدید باشند تا بتوانند کالا و خدمات را با حداقل هزینه و با کیفیت برتر متناسب با نیازها و سلیقه‌های مشتریان خود ارائه نمایند. امروزه مدیران، رهبران و محققین دانشگاهی در جستجوی کشف روش هایی جهت خلاق نمودن افراد و تیم ها می باشند تا بدین طریق بتوانند به سازمان هایی با قدرت رقابتی بالا تبدیل گردند. مفهوم کارآفرینی در دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کارآفرینی فرآیند یا مفهومی است که در طی آن فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید، به همراه بسیج منابع به ایجاد کسب و کارهای نو، سازمانهای جدید و نوآور مبادرت می‌ورزد. دراین مقاله بین کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی تمایز قائل شده است و کارآفرینی سازمانی را انجام فعالیت های کارآفرینانه در درون یک سازمان معرفی می نماید. کارآفرینی سازمانی به عنوان ابزاری ارزشمند جهت تقویت فرهنگ سازمانی بکار می رود که در بلند مدت می تواند منجر به پرورش کارکنان متعهد در سازمان گردد. در سازمان هایی که کارآفرینی را تقویت می نمایند، کارکنان احساس خوبی جهت ارائه پیشنهادهای مرتبط با سرمایه گذاری اثربخش خواهند داشت. در این مقاله راهکارهایی جهت ایجاد فرهنگ سازمانی که متمرکز برکارآفرینی است ارائه می شود و کاربردهای عملی از این مفاهیم توضیح داده خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در نوآوری استراتژیک سازمان ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.