فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی رفتار لرزه ای اتصال خمشی با ورق میانگذر به ستون قوطی جهت استفاده در قاب های خمشی فولادی

اختصاصی از فی توو بررسی رفتار لرزه ای اتصال خمشی با ورق میانگذر به ستون قوطی جهت استفاده در قاب های خمشی فولادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رفتار لرزه ای اتصال خمشی با ورق میانگذر به ستون قوطی جهت استفاده در قاب های خمشی فولادی


بررسی رفتار لرزه ای اتصال خمشی با ورق میانگذر به ستون قوطی جهت استفاده در قاب های خمشی فولادی پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: بررسی رفتار لرزه ای اتصال خمشی با ورق میانگذر به ستون قوطی جهت استفاده در قاب های خمشی فولادی
دانشگاه تهران
استاد راهنما: دکتر سید رسول میرقادری
پژوهشگر: ایمی اقدسی بهشتی
پاییز 1384
فرمت فایل: PDF و شامل 173 صفحه

چکیده:
در اتصالات صلب متعارف، بیشترین تنش‌ها در محل اتصال تیر به ستون رخ می‌دهد. این نقطه ضعیف‌ترین قسمت مجموعه می‌باشد و در نتیجه تنش‌ها به طور موضعی در این قسمت تشدید می‌شوند. وجود معایب جوش از جمله عدم پیوستگی های جدی و وجود تفاله می تواند باعث آغاز ترک در این ناحیه و شکست‌های ترد شود. همچنین لازم به ذکر است که وجود سوراخ‌های دسترسی در اتصالات متعارف جهت اجرای جوشها باعث تشدید مسئله فوق می شود. مشاهدات زلزله نورثریج حاکی از آسیب پذیری در این نوع اتصالات است.
این پایان نامه مطالعه ای بر روی اتصالات خمشی با استفاده از ورق میان گذر به ستون قوطی که مورد استفاده زیادی در کاربردهای سازه ای در داخل کشور وجود دارد، را برای استفاده در قابهای خمشی فولادی ارائه می‌دهد. یکی از مهمترین مزیت های این اتصال عدم نیاز به ورق های پیوستگی افقی در داخل ستون قوطی است. این موضوع باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های اجرایی اتصالات خمشی می شود. برای دستیابی به رفتار این نوع اتصال از تحلیل اجزای محدود مدد گرفته شده است. روش تحلیل بر مبنای تحلیل استاتیکی غیر خطی تحت اثر بارهای افزایش یابنده قرار دارد. نتایج تحلیل نشان دهنده تشکیل مفصل پلاستیک در تیر و در فاصله ای دور از بر ستون که یکی از شروط اساسی در فلسفه طراحی زلزله است می باشد. در این پایان نامه مزایای برجسته ای از ستون با مقطع قوطی لوزی شکل عنوان شده است علاوه بر آن ضوابط طراحی لرزه ای این اتصال با ورق میانگذر به طور کامل شرح داده شده است.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/129n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


بررسی رفتار لرزه ای اتصال خمشی با ورق میانگذر به ستون قوطی جهت استفاده در قاب های خمشی فولادی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.