فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

_بررسی مقایسه‌ای میزان آسیب‌های روانی در بین کودکان بی‌سرپرست و دارای خانواده شهرستان کاشمر

اختصاصی از فی توو _بررسی مقایسه‌ای میزان آسیب‌های روانی در بین کودکان بی‌سرپرست و دارای خانواده شهرستان کاشمر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

_بررسی مقایسه‌ای میزان آسیب‌های روانی در بین کودکان بی‌سرپرست و دارای خانواده شهرستان کاشمر


_بررسی مقایسه‌ای میزان آسیب‌های روانی در بین کودکان بی‌سرپرست و دارای  خانواده  شهرستان کاشمر

133 صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

عنوان: بررسی مقایسه‌ای میزان آسیب‌های روانی در بین کودکان بی‌سرپرست و دارای خانواده شهرستان کاشمر

بیان مسأله:

در بین ما چه کسی بیشتر در خطر است؟ روانشناسان وقایع ناگوار را کاوش می کنند و در جستجوی افرادی هستند که به سلامت زنده مانده اند( بدون نشانه های PTSD)، و افرادی که به سهولت فرو پاشیده اند. آنها سپس می کوشند تعیین کنند که چه عواملی برخی افراد را مستعد PTSD می سازند. چه عواملی باعث می شود که برخی دچار افسردگی شده و برخی دیگر از این نوع بیماریها در امان بمانند.

علل بروز بیماریهای روانی متعدد می باشد و برای هر فرد و جامعه ای بسته به شرایط آن جامعه و بخصوص فرد و خانواده وی، شرایط و موقعیتهایی که در آن قرار می‌گیرد و حتی سن و جنس متفاوت است.

اما آنچه از اهمیت بسزایی برخوردار است و بیشترین تأثیر را بر میزان آسیب‌زایی دارد خانواده و فقدان آن می‌باشد. به خصوص اگر از دست دادن خانواده در سنین نوجوانی رخ داده باشد. برای این منظور مسأله اساسی که محقق به دنبال آن می‌باشد بررسی میزان آسیب‌های روانی در کودکان بدون سرپرست و مقایسه آن با کودکان دارای سرپرست می‌باشد.

ضرورت و اهمیت تحقیق:

باید توجه داشت که اصول بهداشت روانی به سادگی اصول بهداشت عمومی نیست. مخصوصا در مورد بیماریهای عفونی، فعالیتهای شبانه روزی دانشمندان این رشته، روشنائی زیادی ایجاد کرده است و در ممالکی که بهداشت عمومی پیشرفت قابل ملاحظه ای نموده است، پیداشدن یک بیمار مبتلا به تیفوئید موجب شگفتی می شود. بوسیله ایجاد آب لوله کشی و گسترش آن برای تمام مردم و آموزش راههای مبارزه با این بیماری، ریشه کنی بیماری به مقدار زیادی تحقق یافته است. مثال دیگر را می توان در مورد بیماری مالاریا زد که روزی در تمام جهان و مملکت ما بلای عظیمی به شمار می آمد و تلفات زیاد و ضررهای اقتصادی فراوان به بار می آورد، ولی چون عامل بیماری زا و طرز سرایت آن شناخته شد، با توجه به فعالیت سازمان ریشه کنی مالاریا واقعا به حد ریشه کنی رسیده است. در مورد بیماریهای روانی هنوز وضع به این روشنی نیست زیرا در ایجاد بیماریهای روانی چند عامل باید دست به دست دهند تا بیماری ایجاد گردد ولی خوشبختانه فعالیت های زیادی می شود تا وضع شبه به بیماری جسمی گردد و با نتایجی که بدست آمده، این امید هست که بتوان به نتایج بیشتر و آینده درخشان تری امید داشت.


دانلود با لینک مستقیم


_بررسی مقایسه‌ای میزان آسیب‌های روانی در بین کودکان بی‌سرپرست و دارای خانواده شهرستان کاشمر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.