دسته بندی : فنی و مهندسی _ کامپیوتر و آی تی
فرمت فایل: ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ )
حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده )
قسمتی از محتوای متن ( در صورتی که متن زیر شکل نامناسبی دارد از ورد کپی شده )
فهرست مطالب مقدمه ای بر متد Obiect-Oriented (شیءگرایی) 1 Encapsulation (نهان سازی) 3 Inheritance (وراثت) 6 Polymorphism(چند ریختی) 9 مدلسازی بصری (Visual Modeling) چیست؟ 12 Booch, OMT, and UML 14 نمودارهای UML 15 نمودارهای Use Case 16 نمودارهای CLASS (کلاس) 17 نمودارهای حالت (State Transition Diagrams) 20 مدلسازی بصری و پردازش تولید و توسعه نرمافزار 23 شناخت Inception 27 Iteration One Use Cases 1.5.6 28 مهارت Elaboration 29 ساختار Construction 30 انتقال Transition 32 Rational Rose چیست؟ 33 پرداختن به Rational Rose 39 بخشهای صفحه نمایش 40 چهار نمای موجود در یک مدل Rose 40 نمای منطقی 41 نمای Component 42 نمای Deployment 42 کار با برنامه Rational Rose 43 ایجاد مدلها 43 واردکردن و ارسال مدلها 44 انتشار مدلها بر روی وب 45 کار با واحدهای کنترل شده 46 نمای Use case 47 نمودارهای Rational rose 48 کار با Use case 51 مستند سازی جریان رخدادها (Flow of Event) 55 تعریف (descripition) 56 پیش شرایط (Precondition) 57 Post Conditions (شرایط پسین) 62 کار کردن با عامل ها (Actor) 62 ساخت یک عامل Abstract 64 چگونگی کار با رابطه ها 65 نمودارهای Interaction 67 یک Object چیست؟ 68 یک کلاس چیست؟ 70 یافتن آبجکت ها 71 استفاده از نمودارهای Interaction 73 نمودارهای Sequence 75 نمودارهای Collaboration 77 نمای Logical(منطقی) یک مدلRose 78 نمودارهای class 79 استفاده از صفات 81 یافتن صفات 81 تنظیم Visibility صفت 85 یافتن عملیتها 89 نمودارهای تغییر حالت(State Transition) 91 فعالیت(Activity) 93 Action ورودی (Entry Action) 93 Action خروج (Exit Action) 94 رخداد(Event) 95 Action 96 حالت آغازین(Start State) 97 حالت پایانی 97 استفاده از حالات تو در تو (Nested State) 98 مقدمه ای بر متد Obiect-Oriented (شیءگرایی) شیءگرایی (Object-Oriented) لغتی است که امروزه در صنعت نرم افزار، باب شده است. شرکتها به سرعت حرکت می کنند تا خود را با این تکنولوژی سازگار کنند و آن را در برنامه های خود وارد نمایند. متد شیءگرایی (O.O) یک راه متفاوت مشاهده برنامه هاست. با متد شیءگرایی، شما یک برنامه را به قطعات بسیار کوچک یا آبجکت هایی تقسیم می کنید، که تا اندازه ای مستقل از یکدیگر می باشند. مانند ساختمانی از بلوک ها نگاه کنید. اولین قدم این است که آبجکت های اساسی (انواع مختلف بلوک ها) را بسازید یا بدست آورید. اولین باری که شما این بلوک های ساختمانی را دارید، می توانید آنها را کنار هم گذاشته و قصرتان را بسازید. به محض اینکه تعدادی آبجکت های اساسی را در دنیای کامپیوتر ساختید یا بدست آوردید، می توانید به سادگی آنها را کنار هم بگذارید تا برنامههای جدید ایجاد را کنید. یکی از امتیازات اساسی متد شیءگرایی این است که می توانید یک بار Component (اجزاء) را ساخته و بارها و بارها از آنها استفاده
تعداد صفحات : 102 صفحه
متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.
پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.
« پشتیبانی فروشگاه مرجع فایل این امکان را برای شما فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده دانلود نمایید »
دانلود تحقیق آموزش UML.DOC