چکیده:
با طرح ریزی در ادبیات بازاریابی بعلاوه نظرات مربیان بازاریابی و بازاریابان حاضر در کانادا، نظرسنجی از شاغلان برای تعیین اولویت های خود برای بهبود آموزش بازاریابی، و همچنین به عنوان چالش کلیدی در نیاز به توجه، انجام شد. تجزیه و تحلیلی با اهمیت کاربرد بالا بر روی این داده ها انجام شد. یافته ها حاکی از آن است که اولویت فعلی بالا برای شاغلان، دانش مربوط به مناطق مرتبط با اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری و بازاریابی استراتژیک می باشد. همچنین نتایج نشان می دهد که مهارت هایی به عنوان اولویت بالا برای بهبود، از جمله توانایی شناسایی خلاقانه، تدوین و حل مشکلات مشاهده شده اند؛ توانایی تالیف در یک محیط تجارتی؛ و توانایی برای تنظیم اولویت ها. برخی از مناطق به عنوان اولویت های پایین تر در این مطالعه مشخص شده اند که شامل مهارت های مربوط به طراحی، تولید، و فروش می باشد. پیشنهاداتی برای تغییر آموزش بازاریابی، تحقیقات آینده، و ملاحظاتی برای شاغلان ارائه شده است.
شامل 19 صفحه Word
دانلود تحقیق آینده آموزش بازاریابی