تجزیه و تحلیل کسب و کار چیست؟
•تجزیه و تحلیل کسب و کار را میتوان علم تشریح فرآیندها، مکانیزمها، جریانهای اطلاعاتی، اهداف و استراتژیها در دنیای کسب و کار دانست که می تواند شامل راه حل های مکانیزه و یا غیر مکانیزه باشد.
• نیازمندیهایی که براثر انجام فرآیندهای یک کسب و کار ارضاء میگردند، در این تجزیه و تحلیل مشخص میگردند.
•
تحلیل عناصر اصلی بازاریابی
•محصول: شامل ترکیب کالاها و خدماتی است که به بازار خود ارائه میدهید.
•قیمت: مقدار پولی که مشتریان برای به دست آوردن کالا یا خدمات شما میپردازند.
•مکان: در بر گیرنده ان دسته از فعالیتهای شما است که کالا را در دسترس مصرف کنندگان قرار میدهد.
•تبلیغات پیشبردی: شامل فعالیتهایی میشود که مزایای کالای شما را به آگاهی میرساند و مشتریان هدف را تشویق به خرید میکند.
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل کسب و کار - 25 اسلاید