فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت سمینار مسائل بازاریابی

اختصاصی از فی توو دانلود پاورپوینت سمینار مسائل بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت سمینار مسائل بازاریابی


دانلود پاورپوینت سمینار مسائل بازاریابی

تعریف پیشبرد فروش:

هرگونه فعالیت کوتاه مدت روی مصرف کنندگان نهایی است که باعث افزایش ارزش محسوسی برای محصول یا نام محصول شود . ارزش محسوسی که به وسیله پیشبرد فروش ایجاد می شود ، ممکن است به صورتهای مختلف مانند پرداخت مجانب بابت پست کردن ، نمونه های مجانی ، کم کردن قیمت و یا به ازای یک عدد خرید ، یک عدد مجانی دادن باشد .

 ابزارهای پیشبرد فروش:

تبلیغات پیشبرد فروش
تبلیغات غیرشخصی
روابط عمومی
فروشندگی شخصی

 تبلیغات پیشبرد فروش:

منظور از پیشبرد تجاری ،تحریک و تشویق مشتریان برای افزایش تقاضا است . پیشبرد فروش برای افزایش موجودی کالا در کانالهای توزیع جهت جلب واسطه ها وبهبود تلاشهای ایشان برای فروش طراحی می شود .

علاوه بر ایجاد مزایای محسوس برای خریدار ، پیشبرد فروش به عنوان یک ابزار ارتباطی بازاریابی مزایای مختلفی دارد ، ریسک خریدار را در رابطه با محصول کاهش می دهد . از دیدگاه شرکت ، پیشبرد فروش فراهم کننده پاسخگویی بهتر به مشتری است .

تبلیغات غیر شخصی:

تبلیغات غیر شخصی ، هرگونه ارائه و پیشبرد غیر شخصی ایده ها ، کالاها و خدمات است که توسط شخص یا موسسه معینی انجام می شود و مستلزم پرداخت هزینه است . تبلیغات ریشه در اعصار کهن دارد . هرچند تبلیغات عمدتا توسط  موسسات خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما از آن در تمام کشورها و از جمله کشورهای سوسیالیست نیز استفاده می شود .

تبلیغات وسیله بسیار مناسبی است برای اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب و فرقی نمی کند که هدف از آن فروش جهانی کوکاکولا باشد یا این مصرف کنندگان کشورهای درحال توسعه به نوشیدن شیر یا استفاده از خدمات تنظیم خانواده تشویق شوند .

 شیوه برخورد سازمانهای مختلف با تبلیغات باهم فرق می کند .در شرکتهای کوچک ، کار تبلیغات شاید به فردی در دایره فروش محول شود . اما برای این منظور در شرکت های بزرگ دوایر تبلیغاتی خاصی دایر می شوند .وظایف این دوایر تنظیم بودجه تبلیغات ، همکاری با آژانس های تبلیغاتی ، اداره تبلیغات با پست مستقیم ، نمایش کالا برای واسطه ها و سایر وظایفی است که به عهده آژانس تبلیغاتی محول نشده است . اکثر شرکت های بزرگ از خدمات آژانس های تبلیغاتی استفاده می کنند ، زیرا استفاده از این آژانس ها مزایای زیادی دربر دارد.

 روابط عمومی:

روابط عمومی ، یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات پیشبردی اصلی به شمار می رود . روابط عمومی ، ایجاد مناسبات مطلوب است با جوامع مختلفی که با شرکت سر و کار دارند . این مناسبات و روابط مطلوب از طریق کسب شهرت خوب ، ایجاد یک ذهنیت کلی مطلوب ، رفتار مناسب ، رفع مسائل فشایعات ، روایات و وقایع نامطلوب امکان پذیر خواهد شد . قبلا به بازاریابی از طریق روابط عمومی ، ایجاد اشتهار می گفتند ، به معنای انجام فعالیتهایی با هدف معروف کردن نام شرکت یا محصولات آن از طریق درج اطلاعات خبری در رسانه های جمعی . اما روابط عمومی مفهومی به مراتب جامع تر از این دارد . برای درک روابط عمومیباید ابزارها و تصمیمات مهم در روابط عمومی را تشریح کرد .

ابزارهای روابط عمومی:

روابط عمومی شامل معروف کردن ونیز بسیاری از فعالیتهای دیگر می شود . دوایر روابط عمومی از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند . بعضی از این ابزارها به شرح زیر هستند :

روابط عمومی : درج اطلاعات ارزشمند برای جلب توجه نسبت به فرد ، کالاها یا خدمات ، در رسانه های خبری
معروف کردن کالا : مطلع کردن عموم مردم نسبت به کالاهایی خاص

 شامل 25 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت سمینار مسائل بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.