فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر -جلد اول

اختصاصی از فی توو اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر -جلد اول دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر -جلد اول


اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر -جلد اول

دانلود خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر -جلد اول فصل های یک تا سیزده

 

 

 

 

فصل 1 ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان . . . 1
فصل 2 تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده . . . 8
 فصل 3 غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا . . 11
 فصل 4 مدیریت اطلاعات بازاریا بی و اندازه گیری تقاضای بازار . . . 21
 فصل 5 بررسی محیط بازاریابی . . . . 13
 فصل 6 تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار . . . 11
فصل 7 تجزیه و تحلیل بازارتجاری و رفتار خریدارتجاری . . . 13
 فصل 8 تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا . . . . 11
 فصل 9تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف . . . 53
فصل 10 تمایز و تعیین جایگاه در بازار . . . . 56
فصل 11 تکوین و تولید کالاهای جدید . . . . 63
 فصل 12 مدیرت خط مشی ها دوره عمر کالا . . . . 66
فصل 13 خط مشی های بازاریابی و رهبران، چالش گران، دنباله روها و پر کنندگان خلاء بازار . 7

  • فرمت فایل: pdf
  • تعداد صفحات: 77 ص

دانلود با لینک مستقیم


اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر -جلد اول
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.