نوع فایل: word
قابل ویرایش 84 صفحه
مقدمه:
با بکار بستن این مطالب شما با ایده های علمی به اثبات رسیده ای آشنا خواهید شد که مورد استفاده افراد بسیار موفقی در سرتاسر جهان بوده است این ایده ها زندگی شما را به معنای واقعی دگرگون می نماید وامتیازات بسیاری ا زاین رهگذر نصیب شما خواهد شد . بعد از بکار بستن این ایده ها متوجه می شوید در کار مرتب تر ومنظیم تر شده ویاد گرفته اید چگونه اولویت ها را مشخص وبرنامه ریزی کرده ووقت خودتان را تنظیم کنید . عوامل اصلی اتلاف وقت مثل مزاحمت دیگران کاغذ بازی وتشکیل جلسات را به نحو موثری تحت کنترل خواهید آورد ودر نتیجه بروقت و زندگی خودتان تسلط کامل یافته و روزانه دو ساعت وقت اضافی خواهید یافت.
فهرست مطالب:
مقدمه
بخش اول
وقت یک منبع است ولی متفاوت بامنابعی که با آنها سروکار دارید.
بخش دوم
همزمان بابالارفتن میزان کارها باید توجه داشت که امکان انجام تمام کارها توسط یکنفر وجود ندارد.
بخش سوم
مدیریت موفق وقت نیاز به برنامه ریزی دقیق ومرتب دارد.
بخش چهارم
وقتی برنامه روزانه تان را تنظیم می کنید.
بخش پنجم
به تعویق انداختن یکی از بزرگترین فریبکاران درزندگی است.
بخش ششم
غلبه بر تعویق انداختن کارها نیاز به روشهای خاصی دارد.
بخش هفتم
آیا با وقفه های بی پایان درخلال کارتان روبرو هستید.
بخش هشتم
بیشتر روسا ومدیران معتقدند جلسات ، بزرگترین عامل اتلافوقت است.
بخش نهم
مدیریت کاری نیست که بتوان به تنهایی انجام داد.
بخش دهم
باید دید تفویض اختیار شما را در رسیدن به اهدافتان تا چه حد یاری می کند.
بخش یازدهم
روشهای موثر وبه اثبات رسیده ای برای نظم دادن به کاغذ ها ونوشتجات
بخش دوازدهم
شما می توانید بعضی از عاداتتان رادر رابطه باوقت تغییر دهید.
پروژه رشته حسابداری با موضوع مدیریت زمان و برنامه ریزی. doc