لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه7
بخشی از فهرست مطالب
شکل انسانی , جهانی و دوازده وجهی
دایره ی پنجگانه ها و چاکرها
فای و پنجگانه ی موسیقی
تغییرات هزار ساله و اوازه خوانی
هندسه مقدس و ساختار موسیقی
هندسه ی مقدس و ساختار موسیقی
افسانه ها نحوه ی دریافت چنگ دستی ارفنوس از اپولو را حکایت کرده اند. با نواختن جنگ دستی اش ارفنوس هارمونی هایی را تولید می کند که تمامی طبیعت با یکدیگردر صلح و صفا گره می خورند.
فیثاغورث از ساموس بر اساس الهامی از سنت ارفنوس علم و موسیقی شاید اولین ازمایش و تجربه ی فیزیک دنیا را انجام داده است.با به صدا دراوردن تارهایی با طولهای مختلف, فیثاغورث نشان داد که ارتعاشاث صوتی طبیعتا در سکانسی از تمامی تن ها یا نت ها یی که در یک الگوی هفت گانه تکرار می شوند, ایجاد می شود.
شبیه هفت رنگ رنگین کمان, اوکتا وتن های هفت گانه در حقیقت تمام مخلوقات, ماتریکس اواز فرکانس ها یی است که می تواند به صورت رنگ, صوت ,ماده و حالات شعوری تجربه شود.
این رابطه ی صوت, ماده و شعور و اگاهی مهم می باشند. برای این که شعور انسانی بر فضا و ماده ی جهان تاثیر می گذارد همانطوری که فیزیکدان استانفورد ویلیام تیلر ثابت کرده است.هدف ما جهت بخشی و ارزش دهی
به طبیعت است.
من بر این باورم که این ماتریکس( قالب) خلقت, منتظر ماست تازه های ارتعاشی هارمونی زیادی را به صدا اوریم, تا جهان را به صورت شکل کامل و ارمانی اش در اوریم.
موسیقی اشکال اتمی
جامدات افلاطونی, اشکال بنیادین هندسه ی مقدس 5 شکل هندسی سه بعدی است که تمامی سطوح مشابه هستند و هر یک از جامدات افلاطونی یکی از 5 عنصر خلقت را به صورت زیرنشان می دهد
چهار وجهی--- اتش
خاک--- مکعب
هشت ضلعی --- هوا
دوازده ضلعی---اتر
بیست ضلعی--- اب
این 5 جامد افلاطونی دارای حرکت کیمیاگری از عناصر و خود خلقت است.مقدمه ی من درباره ی قدرت روحانی صوت با یک تجربه از این حقیقت اغاز می گردد. این سالها پیش اتفاق افتاده است زمانی که من با میکل هلیوس که برایم یک استاد اتلانتن باز تن یابی شده بود درس می خواندم. هلیوس نسبت های موسیقی و مقیاس ها ی مربوطه ی تن برای هر اشکال افلاطونی را شناسایی کرد. او حتی صفحه کلید خود را به فرکانسها ی خاص به منظور ایجاد تناسب دقیق تنظیم کرد. در طول برنامه هایش, او مقیاسها و هندسه هایی از هر شکل بدون نشان دادن به مستمعان خود که چه نوع هندسی او می نوازد, می نواخت. به هنگام نواختن آن ,همکارانی درهر قطعه بودند وسپس توصیف می کرد که کدام اشکال را تجربه کرده است. نتایج خارق العاده بودند. هر سه بعدی افلاطونی به طور صحیح درک, احساس و در طول هر یک از پنج تعمقات موسیقی مشاهده می شد. من به عنوان
یک شرکت کننده ,این اولین تجربه ی من در باره ی تشخیص قدرت انتقال
تحقیق در مورد هندسه ی مقدس و ساختار موسیقی