فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت SQL Server

اختصاصی از فی توو دانلود پاورپوینت SQL Server دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت SQL Server


دانلود پاورپوینت SQL Server

 

مشخصات این فایل
عنوان: SQL Server
فرمت فایل:powerpoint(قابل ویرایش)
تعداد اسلایدها:39

این پاورپوینت در مورد SQL Server می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات پاورپوینت SQL Server

وقتی می‌خواهید داده‌هایی را از بانک اطلاعاتی واکشی کنید، برای اجرای کار نیاز به SQL داریم. DBMS پرس و جوهای SQL را مورد پردازش قرار داده، داده‌های موردنظر را بازیابی نموده و نتیجه را به شما برمی‌گرداند. از SQL برای کنترل تمام عملیاتی استفاده می‌شود که یک DBMS برای کاربران خود فراهم می‌آورد از قبیل:
lبازشناسی داده‌ها: کاربر توسط SQL می‌تواند ساختار و سازمان داده‌های ذخیره شده را تعریف نموده و روابط بین آنها را تعیین کند.lواکشی داده‌ها: به وسیله SQL، کاربرد با برنامه کاربردی می‌تواند داده‌های ذخیره شده در یک بانک اطلاعاتی را بازیابی نموده و از آنها استفاده کند.
lتغییر داده‌ها: کاربر یا برنامه کاربردی می‌تواند با استفاده از SQL با افزودن داده‌های جدید، حذف داده‌های قبلی و اصلاح داده‌های ذخیره شده، یک بانک اطلاعاتی را تغییر دهد....(ادامه دارد)

lSQL یک زبان مدیریت بانک اطلاعاتی است.
lSQL یک زبان سرویس دهنده/سرویس گیرنده می‌باشد. بسیاری از برنامه‌های کاربردی جدید از این ویژگی استفاده می‌کنند تا ترافیک شبکه را کاهش داده و باعث شوند که کامپیوترهای شخصی و سروس دهنده‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
lSQL یک زبان بانک اطلاعاتی شبکه‌ای می‌باشد. سیستم‌های مدیریت بانک اطلاعاتی شبکه ای برای کمک به امر توزیع داده‌ها در سیستم‌های کامپیوتری متعدد از SQL استفاده می‌کنند. نرم‌افزار DBMS موجود در سیستم‌ها برای ارتباط با سیستم‌های دیگر جهت دستیابی به داده‌ها از SQL استفاده می‌کنند.
lSQL یک زبانی برای هماهنگی بین محصولات مختلف می‌باشد.
lبه این ترتیب، SQL به عنوان یک ابزار قوی و مفید برای مرتبط نموده افراد، برنامه‌های کامپیوتری و سیستم‌های کامپیوتری به داده های ذخیره شده در یک بانک اطلاعاتی رابطه‌ای شناخته شده است.
lSQL زبانی است که هم فهم آن آسان است و هم وسیله‌ای برای مدیریت داده‌ها. برخی قابلیت‌های اصلی و نیز شرایط بازار که موجب موفقیت SQL شده است، در زیر بیان شده است:...(ادامه دارد)

محاسبه حداقل و حداکثر مقادیر
توابع ستونی MIN ( ) و MAX ( ) به ترتیب، کوچکترین و بزرگترین مقادیر یک ستون را بدست می‌آورند. داده‌های ستون می‌توانند عددی، رشته‌ای یا اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان باشند.

دستورات DELETE همراه با پرس و جوی فرعی
دستورات فوق با شرایط جستجوی ساده، سطرهایی که قرار است حذف شوند را صرفاً بر اساس محتوای خود سطرها انتخاب می‌کند. گاهی انتخاب سطرها باید بر اساس داده‌هایی از جدول‌های دیگر باشد. به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید تمام سفارشات اخذ شده توسط Sue Smith را حذف نمایید. بدون دانستن شماره استخدامی این فرد و با مراجعه تنها به جدول ORDERS نمی‌توانید سفارشات را پیدا کنید. برای یافتن سفارشات باید از یک پرس و جوی دو جدولی استفاده کنید، اما در دستور DELETE نمی‌توانید از پیوند جدول‌ها استفاده کنید. روش اجرای درخواست، استفاده از پرس و جوی فرعی است....(ادامه دارد)

چند جدولی های Query
تمام Queryهایی که تاکنون مشاهده کردید، Queryهای تک جدولی بودند بدین معنی که در هر Query فقط اطلاعات یک جدول مورد جستجو قرار می‌گرفت. در SQL امکان نوشتن Queryهای چند جدولی نیز وجود دارد. در این حالت اطلاعات چند جدول بطور همزمان مورد جستجو قرار می‌گیرد و حتی امکان مقایسه فیلدهایی از یک جدول با فیلدهایی از جدول دیگر نیز وجود دارد. اگر در بین جداولی که در Query شرکت داده می‌شوند فیلدهای هم نام وجود داشته باشد باید نام آن فیلدها را Fully qualified کرد بدین معنی که ابتدا اسم جدول و سپس اسم فیلد را ذکر کرد. بین اسم جدول و اسم فیلد نیز باید از یک کاراکتر نقطه (‘.’) استفاده کرد....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب پاورپوینت SQL Server

مقدمه
SQL و مزایای آن
قابلیت نقل و انتقال
قواعد دوازده گانه کاد
توابع ستونی
محاسبه جمع یک ستون
محاسبه حداقل و حداکثر مقادیر
دیدها
دستورات SQL
دستورهای SELECT و FROM
دستور  WHERE
دستور  ORDERBY
 ...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت SQL Server
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.