خرید ارزان پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند
خرید پرسشنامه وفاداری مصرف کنندهبه مارک
خرید کوله پشتی ارتشی با کیفیت
با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم فروشگاه فایل و مقاله سوفایل
پرسشنامه ای که پیش روی شماست با هدف: بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد (مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد)می باشد.
این پرسشنامه دارای 25 سوال است
این پرسشنامه داری 6 بعد است
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
نوع فایل:word
دانلود مطالب بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند